Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ниско налягане на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Само не ми стана ясно как от ниско налягане на маслото стигнахте до дебитомери, турбини и т.н.

    Коментар


      #32
      chaveto написа:
      Само не ми стана ясно как от ниско налягане на маслото стигнахте до дебитомери, турбини и т.н.
      Просто на "майстора" му е твърде евтино да смени само датчика за налягане на маслото
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #33
        chaveto написа:
        Само не ми стана ясно как от ниско налягане на маслото стигнахте до дебитомери, турбини и т.н.
        То и на мен ми беше интересно, но най - вероятно при работеща кола, когато изгасне ми изписва low oil pressure и това е компа никакви грешки не улавя или други нередности.. и всъщност проблема не е бил в датчика за налагяне на маслото.. и от там започнаха.. до турбото не са стигнали освен ако нямаш предвит регулатора, само маркучите смениха.. дебитомера само го почистиха, не е за смяна..иначе двигателя работи като часовник..

        Коментар


          #34
          Аз някъде в началото ти бях написал, че не подреждаш и не казваш точно нещата как са се случили...Донякъде те разбирам, защото е станало бързо...Ама това Low Oil Pressure е нищо повече от сигнализация, че налягането на маслото е ниско...Това се получава съвсем нормално, когато паднат оборотите на колата под празен ход или угасне, както е станало в твоя случай...Та на тоя надпис изобщо не е трябвало да му обръщаш внимание...Номера беше да разбереш защо е угаснала колата...А ти от самото начало се беше хванал в тоя надпис...Плюс него със сигурност ти е светнала и лампата за маслото, ако имаш такава...Ама всичко това е повече от нормално...И не ми казвай, че за първи път ти се случва да ти угасне кола...
          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

          Коментар


            #35
            bgaf написа:
            Аз някъде в началото ти бях написал, че не подреждаш и не казваш точно нещата как са се случили...Донякъде те разбирам, защото е станало бързо...Ама това Low Oil Pressure е нищо повече от сигнализация, че налягането на маслото е ниско...Това се получава съвсем нормално, когато паднат оборотите на колата под празен ход или угасне, както е станало в твоя случай...Та на тоя надпис изобщо не е трябвало да му обръщаш внимание...Номера беше да разбереш защо е угаснала колата...А ти от самото начало се беше хванал в тоя надпис...Плюс него със сигурност ти е светнала и лампата за маслото, ако имаш такава...Ама всичко това е повече от нормално...И не ми казвай, че за първи път ти се случва да ти угасне кола...
            Хаха, да, за първи път ми се случва поне с такава на която си изписва надпис.., а и ми е първи дизел. То след като диагностиката нищо не намери, започнаха да се търсят други причини и ето започнаха да излизат наяве.. Карам Форд Ескорт нов, от 1993г. и винаги е палил и никога не е гаснел.. Те големите специалисти, които разбират май трудно установиха какво и е, аз където дизеловите автмобили не са ми специалност какво остава..Но в действителност, наистина се заблудих по надписа на компа на колата. Дано сега всичко е наред..

            Коментар

            Working...
            X