Или датчика за маслото е заминал след като ти го пише като грешка, и компа гаси колата за да не и блокира двигателя без мазане.Съсредоточи се върху датчика, и масите на колата.И недей да сменяш акумулатори, като виждаш че не пали няма смисъл да въртиш по 10 пъти докато падне и почне да ти мига таблото понеже няма ток. Ако си запалил с изтощен акумулатор може и от това да ти е показало грешката с алтернатора- неможе толкова бързо да вдигне напрежението, и компа пищи понеже си мисли че алтернатора не зарежда.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ниско налягане на маслото
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
djart написа:Диагностиката не показа нищо т.е., че всичко е наред. Пробвахме да видим през дюзите как е горивото и се оказа, че не е под налагяне ами си капе слабо. Което май ще рече, че проблема е в нагнетателната помпа за високото налягане.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аз не разбирам от автомобили.. интересите са ми съвсем други.., а до извода стигна майстора. Първо провери ел. помпата в резервоара, видя че поддава гориво. После видя, че през дюзите няма налягане на гировото и то едва ли не си капче, казаха, че трябва да е много, много по-високо налягането там. На диагностиката пък не показа никакви грешки в компютъра и други нередности.Също така започвам да си мисля, че тези грешки за които споменах са провокирани от слабият акумулатор.
Коментар
-
Значи при диагностиката, компа не засече нищо, викам си за да е по-точен сигурно трябва колата да е запалила, човека каза, че и така прави диагностика на не запалена кола. Махна дебитомера да провери все пак компа дали правилно работи и веднага засече, че няма дебитомер. Логично би трябвало да засече, че има проблем и с датчика за налягането на маслото, уви нищо не засече. Проверихме маркуча при горивният филтър и имаше доволно количество нафта, след това майстора провери друга връзка преди ГНП-то също имаше нафта, но след ГНП-то нямаше налягане, провери дюзите като ги изкарваше ли незнам точно, защото поддавак на контакт и каза, че едвам капче, а трябвало да пръска доста силно.
Коментар
-
djart написа:Значи при диагностиката, компа не засече нищо, викам си за да е по-точен сигурно трябва колата да е запалила, човека каза, че и така прави диагностика на не запалена кола. Махна дебитомера да провери все пак компа дали правилно работи и веднага засече, че няма дебитомер. Логично би трябвало да засече, че има проблем и с датчика за налягането на маслото, уви нищо не засече. Проверихме маркуча при горивният филтър и имаше доволно количество нафта, след това майстора провери друга връзка преди ГНП-то също имаше нафта, но след ГНП-то нямаше налягане, провери дюзите като ги изкарваше ли незнам точно, защото поддавак на контакт и каза, че едвам капче, а трябвало да пръска доста силно.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Значи, колата вече бе изпратена при майстора, днес колата палише нормално и работише нормално в смисъл не гаснеше и не се чудеше дали да запали, НО когато поддам газ, колата няма мощност и не чувам турбината. След като се прибрах се опитах сам да си направя диагностика И намерих следната грешка: DTC ST DESCRIPTION P1671 04 FUEL PRESSURE ADJUSTER VALVE SYMPTOM: open circuit, mechanical problem Изчистих грешката, но пак същото, мощността на колата е все едно 80кс., а не 115кс.Също така видях и какви цифри показа в Live Data :Обороти: 845 - 850Full Rail Pressure - 295-305 при 850 оборота; около 400 при 3000 оборотаMass Air Flow - 272 на 850 оборота, при поддаване на газ пада на около 212 при, около 2500 оборотаБарометри - 994 постоянни ( не се менят при поддаване на газ )Post Injection Time - 250 usec. при 850 оборота ( май, не успях да го измеря при поддаване на газ )Main Injection Time - 355 usec. при 850 оборота; 500 usec. при 2000 оборота.Позиция на EGR клапан - 1% ( а преди при първите диагностики показваше около 50% на 850 оборота и при поддаване на газ процентите намаляваха ) при сегашната проверка си стояха постянни на 1%, а никой май не е пипал клапана.Споделям тези стойности, на мен нищо не ми говорят. Също така незнам, каква е и грешката, аз си я превеждам, но незнам каква е и защо е. Да не би да следствие от смяната на ГНП-то.Също така турбината преди ремонта и преди да изгасне колата работише, турбината се включваше, само където колата придърпваше. Ушким ми казаха, че е от пластмасовия маркуч, който е от турбото до интеркулера, но с другия майстор спомена, че може да е от ГНП-то, като не прави достатъчно налягане.
Коментар
-
Само да спомена, може да бъде в полза на някой друг със същият проблем. Колата днес пак ми направи същия номер.. изгасна.. Махнахме маркуча от турбото и тръгна ( ето защо майстора го бил махнал без нищо да ми каже.. ) отидохме до сервиза и сменихме маркучи към въздушния филтър, маркуч към турбото,маркуч към отдушника, регулатор, който е към турбото, ЕГР-то го почистиха.. попитах дали може да се затапи.. " този не може, тъй като е заедно с дебитомера и няма как да стане ).. ок. Сложихме К и Н филтър.. за сега колата върви добре и май спря да предърпва. И мисля, че отпада варианта с помпата за високо налягане ама нищо да си имам..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар