Здравейте колеги. Много не приятно на един стоп, колата ми изгасна (Fiat stilo 1.9jtd, MW) и за бързо ми се изписа low oil pressure failed, ( мисля, че failed изписа ) Опитах се да запаля отново, но не, с газ и без газ, нищо. Изтеглиха ме с въже.. и колата не може да запали..Какво би могло да значи ? Компютъра показваше пълно масло, сега показва една точка по-малко.Btw проверих щеката за маслото и си е в норма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ниско налягане на маслото
Collapse
X
-
Лампата за маслото си светва нормално, но след това не остава за постоянно. Като давах на контакт си светат всички стандартни лампи и колата се опитваше да запали. По-късно опитах пак да запаля, но започнаха всички лампи по таблото да премигват, светлините в купето и на алармата също, като коледна елха светеха, фарове не успях да пусна, по едно време се застопорят и почти всички лампи светат постоянно, но стартера не върти ( това при по-късния опит за запалване) и се получи точно като на кола, когато и е паднал акумулатора, но го замерих и даде 14. Пуснах музиката свирешеси, даже по едно време докато мигаха лампите, радиото само се пусна.
Коментар
-
Не пали защото компа мисли че няма налягане на маслото и за да не блокира мотора.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
но все пак си мислянсамо едно не схванах -лампата уж си светела нормално , а компа изписва някаква грешка свързана с малото.първо на запален мотор не трябва да светва лампата .второ причините за нейното светване са излязъл от строя датчик ,клапан на маслената помпа маслен филтър.щом стартера върти а не пали колегата infineon ти го е казал.но все пак си мисля че ако разсъждаваме логичо от какво няма да запалиjtd 1от ниско налягане в рейла 2от датчик на колянов вал 3 от горивна помпа в резервоара,но все пак е хубаво да я закачиш на диагностика всичко друго е гадаене и както винаги по законите на мърфи ще се окаже това на което не си се надявал
Коментар
-
Сега се сещам, че леко колата се забави със запалването и ме навява на мисълта, че може и акумулатора е засмяна, живот и здраве утре ще пробвам. Компа засяка, за налягането по време на движение, паднаха оборотите от 1400 на 0, след това за много кратко се изписа low oil pressure failed.. въртях два-три пъти да пробвам да запаля и на 4-тия път започнаха да мигат лампичките и викам айде акумулатора замина..Но каква е логиката при работещ двигател да колата да изгасне и проблема да е в акумулатора ? Замерих го както казах 14, при даване на контакт с ключа при първи опит, падна на 8-9, при втори опит на 10-11.
Коментар
-
Абсолютно нормално е като ти паднат оборотите под празен ход, да ти свети, че налягането на маслото е ниско...Ама само заблуждаваш, та да се изпокараме с колегите тука...Вземи си подреди мислите в главата и логически подреди нещата и тогава искай мнение...Аз лично спирам да пиша в тая тема...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
ivel написа:но все пак си мислянсамо едно не схванах -лампата уж си светела нормално , а компа изписва някаква грешка свързана с малото.първо на запален мотор не трябва да светва лампата .второ причините за нейното светване са излязъл от строя датчик ,клапан на маслената помпа маслен филтър.щом стартера върти а не пали колегата infineon ти го е казал.но все пак си мисля че ако разсъждаваме логичо от какво няма да запалиjtd 1от ниско налягане в рейла 2от датчик на колянов вал 3 от горивна помпа в резервоара,но все пак е хубаво да я закачиш на диагностика всичко друго е гадаене и както винаги по законите на мърфи ще се окаже това на което не си се надявал
Коментар
-
Хаха, bgaf, аз ако знаех, че е нормално щях ли да питам !? хаха най-малко пък да правя скандали и да обърквам колегите... Написах, какво се е случило стъпка по стъпка. Дописвах неща, които евентуално биха Ви дали по-богата информация. Но да примем, че е нормално, би трябвало да е нормално и след това да запали.. Този надпис ми се появява за първи път.
Коментар
-
от кааници смисъл нъма.ако стртера върти по-бавно,значи ти е изтощен акумулатора.тези мотори не палът с слаб акумулатор.първо компа не им дава,второ слабото напрежение не достига за отварянето и правилната работа на дюзата.пробвай с друг акумулатор и ако запали значи имаш проблем в динамото,защото колата е угаснала в движение.замери и него.
Коментар
-
Значи сутринта взех един акумулатор и пробвах с него запали за 1-2 секунда и изгасна и изписа oil pressure sensor failure. Вече смених с чисто нов акумулатор 77ah на 780. Запалих колата точно за 2 секунди и изгасна и изписа alternator failure. Изчаках, опитах пак, но не успя да запали, пробвах отново и отново пак нищо започва да се появява малко дим отпреде и миришеше на нафта и си мисля, че стига гориво т.е. май не е проблема в ел.помпата в резервоара. При повторните опити за запалване поне лампите не светаха като коледна елха. След като спра да завъртам ключа за опит за запалване се появява червена лампичка на маслото и на акумулатора на таблото, но не мигаха, като изключа от контакт всичко си изчезва, но мисля, че тази поява е нормална.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар