Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ниско налягане на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Или датчика за маслото е заминал след като ти го пише като грешка, и компа гаси колата за да не и блокира двигателя без мазане.Съсредоточи се върху датчика, и масите на колата.И недей да сменяш акумулатори, като виждаш че не пали няма смисъл да въртиш по 10 пъти докато падне и почне да ти мига таблото понеже няма ток. Ако си запалил с изтощен акумулатор може и от това да ти е показало грешката с алтернатора- неможе толкова бързо да вдигне напрежението, и компа пищи понеже си мисли че алтернатора не зарежда.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      Благодаря, утре най - вероятно живот и здраве ще направим диагностика и ще видим как са нещата.

      Коментар


        #18
        Диагностиката не показа нищо т.е., че всичко е наред. Пробвахме да видим през дюзите как е горивото и се оказа, че не е под налагяне ами си капе слабо. Което май ще рече, че проблема е в нагнетателната помпа за високото налягане.

        Коментар


          #19
          Аз още в първия си пост по темата ти бях написал какъв ти е проблема...
          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

          Коментар


            #20
            Междодругото тази нагнетателна помпа за високо налягане, може ли да се отремонтират или ?

            Коментар


              #21
              Ти свали ли я да я провериш дали работи? И доколкото знам, щото такова не съм отварял, се сменя и не подлежи на ремонти...
              FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
              Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

              Коментар


                #22
                djart написа:
                Диагностиката не показа нищо т.е., че всичко е наред. Пробвахме да видим през дюзите как е горивото и се оказа, че не е под налагяне ами си капе слабо. Което май ще рече, че проблема е в нагнетателната помпа за високото налягане.
                Как пък реши че проблема е от нея?99% мисля че проблема ти е друг .
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #23
                  Аз не разбирам от автомобили.. интересите са ми съвсем други.., а до извода стигна майстора. Първо провери ел. помпата в резервоара, видя че поддава гориво. После видя, че през дюзите няма налягане на гировото и то едва ли не си капче, казаха, че трябва да е много, много по-високо налягането там. На диагностиката пък не показа никакви грешки в компютъра и други нередности.Също така започвам да си мисля, че тези грешки за които споменах са провокирани от слабият акумулатор.

                  Коментар


                    #24
                    Бах и диагностиката.Как "майсторът" проверяваше, че дюзите едвам, едвам капеха, а не правиха огромно налягане?Може ли да обясниш малко по-подробно.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      Значи при диагностиката, компа не засече нищо, викам си за да е по-точен сигурно трябва колата да е запалила, човека каза, че и така прави диагностика на не запалена кола. Махна дебитомера да провери все пак компа дали правилно работи и веднага засече, че няма дебитомер. Логично би трябвало да засече, че има проблем и с датчика за налягането на маслото, уви нищо не засече. Проверихме маркуча при горивният филтър и имаше доволно количество нафта, след това майстора провери друга връзка преди ГНП-то също имаше нафта, но след ГНП-то нямаше налягане, провери дюзите като ги изкарваше ли незнам точно, защото поддавак на контакт и каза, че едвам капче, а трябвало да пръска доста силно.

                      Коментар


                        #26
                        djart написа:
                        Значи при диагностиката, компа не засече нищо, викам си за да е по-точен сигурно трябва колата да е запалила, човека каза, че и така прави диагностика на не запалена кола. Махна дебитомера да провери все пак компа дали правилно работи и веднага засече, че няма дебитомер. Логично би трябвало да засече, че има проблем и с датчика за налягането на маслото, уви нищо не засече. Проверихме маркуча при горивният филтър и имаше доволно количество нафта, след това майстора провери друга връзка преди ГНП-то също имаше нафта, но след ГНП-то нямаше налягане, провери дюзите като ги изкарваше ли незнам точно, защото поддавак на контакт и каза, че едвам капче, а трябвало да пръска доста силно.
                        Не мога да си обясня какво е гледал по твоето описание.Попитай го по време на въртене на стартер колко бара налягане има в рейла и колко оборота прави двигателя.Конкретно с тези два въпроса. И на тях да ти даде конкретните цифри.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Значи, колата вече бе изпратена при майстора, днес колата палише нормално и работише нормално в смисъл не гаснеше и не се чудеше дали да запали, НО когато поддам газ, колата няма мощност и не чувам турбината. След като се прибрах се опитах сам да си направя диагностика И намерих следната грешка: DTC ST DESCRIPTION P1671 04 FUEL PRESSURE ADJUSTER VALVE SYMPTOM: open circuit, mechanical problem Изчистих грешката, но пак същото, мощността на колата е все едно 80кс., а не 115кс.Също така видях и какви цифри показа в Live Data :Обороти: 845 - 850Full Rail Pressure - 295-305 при 850 оборота; около 400 при 3000 оборотаMass Air Flow - 272 на 850 оборота, при поддаване на газ пада на около 212 при, около 2500 оборотаБарометри - 994 постоянни ( не се менят при поддаване на газ )Post Injection Time - 250 usec. при 850 оборота ( май, не успях да го измеря при поддаване на газ )Main Injection Time - 355 usec. при 850 оборота; 500 usec. при 2000 оборота.Позиция на EGR клапан - 1% ( а преди при първите диагностики показваше около 50% на 850 оборота и при поддаване на газ процентите намаляваха ) при сегашната проверка си стояха постянни на 1%, а никой май не е пипал клапана.Споделям тези стойности, на мен нищо не ми говорят. Също така незнам, каква е и грешката, аз си я превеждам, но незнам каква е и защо е. Да не би да следствие от смяната на ГНП-то.Също така турбината преди ремонта и преди да изгасне колата работише, турбината се включваше, само където колата придърпваше. Ушким ми казаха, че е от пластмасовия маркуч, който е от турбото до интеркулера, но с другия майстор спомена, че може да е от ГНП-то, като не прави достатъчно налягане.

                          Коментар


                            #28
                            Въх въх въй-ще те боли главата с тея майстори-дотука което си изложил дебитомера не работи-правилно а това зависи от много неща!
                            ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                            Коментар


                              #29
                              Благодаря на отзовалите се ! Проблемът вече окончателно е решен. Сменена помпа за високото налягане и някой е откачил маркуча от турбото и не го е сложил..

                              Коментар


                                #30
                                Само да спомена, може да бъде в полза на някой друг със същият проблем. Колата днес пак ми направи същия номер.. изгасна.. Махнахме маркуча от турбото и тръгна ( ето защо майстора го бил махнал без нищо да ми каже.. ) отидохме до сервиза и сменихме маркучи към въздушния филтър, маркуч към турбото,маркуч към отдушника, регулатор, който е към турбото, ЕГР-то го почистиха.. попитах дали може да се затапи.. " този не може, тъй като е заедно с дебитомера и няма как да стане ).. ок. Сложихме К и Н филтър.. за сега колата върви добре и май спря да предърпва. И мисля, че отпада варианта с помпата за високо налягане ама нищо да си имам..

                                Коментар

                                Working...
                                X