Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за система за обогяване на помпа ВОСН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за система за обогяване на помпа ВОСН

    Въпросът ми е как действа при дизеловите помпи таз система.И на снимката с стрелката показваща дадения датчик, за какво служи.Намира се в долната част на помпата, и е с един кабел.
    Fiat palio 1.7td

    #2
    Здрасти колега, като гледам прилича на моята помпа,аз съм с 1,7ТД. При теб повишават ли се оборотите на при студен мотор или няма промяна? Погледни ето тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...536&highlight=
    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

    Коментар


      #3
      ripper_pz написа:
      Здрасти колега, като гледам прилича на моята помпа,аз съм с 1,7ТД. При теб повишават ли се оборотите на при студен мотор или няма промяна? Погледни ето тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...536&highlight=
      Първите 1-2 мин работи нормално, и след това скачат на 1150-1200об и така си ги държи! Лятото тоз проблем го нямах, почна да го прави като захладня времето, интересното че дори и при топъл двигател след като запаля времето до скачането на оборотите намаляваше до минута и така я карам.След като видях поста, на който има устройството на обогатителя на ГНП, отнася се за първата снимка, мисля че точно това устройство прави проблема с оборотите.Ако това е електронна джаза значи там ще е проблема,само че незнам това точно какво е , но по формата ми прилича на клапан, а точно след клапана е тънката тръбичка която води до мястото където идва горивото от горивният филтър, ако мога да разбера тази тънка тръбичка за какво е и да ли е свързана с този клапан/датчик/ може би сте се реши проблема?На предната ми кола имаше един термоклапан който чрез лостова система ми държеше оборотите по високи, и като го махнах нямах проблеми с оборотите.Но докато загрееше крака ми беше на газта за да поддържам обороти,но това бе докато загрее,малко за да може сама да си ги държи.На първата снимка часта която се намира вдясно е термостата,ако някой от тези датчици са свързани с оборотите то значи трябва да кача на компютър , за разбера кой датчик е излязъл от строя.
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #4
        betuk написа:
        ripper_pz написа:
        Здрасти колега, като гледам прилича на моята помпа,аз съм с 1,7ТД. При теб повишават ли се оборотите на при студен мотор или няма промяна? Погледни ето тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...536&highlight=
        Първите 1-2 мин работи нормално, и след това скачат на 1150-1200об и така си ги държи! Лятото тоз проблем го нямах, почна да го прави като захладня времето, интересното че дори и при топъл двигател след като запаля времето до скачането на оборотите намаляваше до минута и така я карам.След като видях поста, на който има устройството на обогатителя на ГНП, отнася се за първата снимка, мисля че точно това устройство прави проблема с оборотите.Ако това е електронна джаза значи там ще е проблема,само че незнам това точно какво е , но по формата ми прилича на клапан, а точно след клапана е тънката тръбичка която води до мястото където идва горивото от горивният филтър, ако мога да разбера тази тънка тръбичка за какво е и да ли е свързана с този клапан/датчик/ може би сте се реши проблема?На предната ми кола имаше един термоклапан който чрез лостова система ми държеше оборотите по високи, и като го махнах нямах проблеми с оборотите.Но докато загрееше крака ми беше на газта за да поддържам обороти,но това бе докато загрее,малко за да може сама да си ги държи.На първата снимка часта която се намира вдясно е термостата,ако някой от тези датчици са свързани с оборотите то значи трябва да кача на компютър , за разбера кой датчик е излязъл от строя.
        Проблемът е решен , оказа се от болчето за регулиране на обороти...
        Fiat palio 1.7td

        Коментар

        Working...
        X