Въпросният клапан е почистен перфектно, двете клапанчета са напасвани и също затварят перфектно, но колата пуши много като включа клапана. Проблем има и дори когато го изключа от буксата, но не е сложена ламаринка която да затапи тръбата към колектора.Според мен газовете го отварят принудително и затова пуши и няма мощност дори и при изключен конектор. Започне ли да надува турбината както си трябва и пушенето изчезва и вървенето си става нормално. Дали ми е запушен катализатора или е омекнала пружината на самият ЕГР. Става въпрос за ЕВРО 3 електрическият ЕГР.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ЕГР-клапана
Collapse
X
-
Re: Проблем с ЕГР-клапана
chaveto написа:Въпросният клапан е почистен перфектно, двете клапанчета са напасвани и също затварят перфектно, но колата пуши много като включа клапана. Проблем има и дори когато го изключа от буксата, но не е сложена ламаринка която да затапи тръбата към колектора.Според мен газовете го отварят принудително и затова пуши и няма мощност дори и при изключен конектор. Започне ли да надува турбината както си трябва и пушенето изчезва и вървенето си става нормално. Дали ми е запушен катализатора или е омекнала пружината на самият ЕГР. Става въпрос за ЕВРО 3 електрическият ЕГР.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
-
ЕГР-а затваря на 100% пълних го с вода и капка не пуска, когато не е монтиран, но явно налягането на газовете го отварят. Не знам дали може да се отвара по друга причина. Турбината я изключвам като проблем, не виждам каква връзка има геометрията. Като сложа ламаринката и всичко си е перфектно, надува си според това което си иска ЕКУ-то.Това е на 4-та от 1400-500 оборота до 4000
Коментар
-
Грешката въобще не ме притеснява. Ламаринката е сложена.Като затапя ЕГР-а при мен излизат няколко неща които ме дразнят.Падат оборотите под 700 при отнемане на газта и изключване от скорост, прави го почти винаги след настъпване.На студено като запаля и играят от 900 до 800 в продължение на минута.Мотора става по шумен, започва да буботи като старт дизел без филтър.Това, че ще ми направи колектора в сажди не ме притеснява. П.С Даже днес хванах да подготвя нещата за байпас на дебитомера. Идеята е паралелно на дебитомера да се сложи ЕГР-клапана, но да не минават изгорели газове през него ами чист въздух. Това обаче е друга тема на разговор.
Коментар
-
Абе той дебитомера не е ли преди маркуча на егр? Не мога да си представя да пъхнат саждите да минават през него.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
В момента зле, защото и да не съм включил кабела на ЕГР-а колата пуши. Клапана го свалях и всичко си е нормално. Напълних го с вода и капка не пусна, но когато го монтирам и газовете го отварят. Дали е омекнала пружината или има увеличено налягане в изпускателната система засега не знам.Знам само, че като го затапя и получавам странични ефекти който ме дразнят.
Коментар
-
Преди малко махнах гофрираната кривка точно след клапана. Като запалих и клапана започна да изпуска леко, натисна ли го с пръст и спира да изпуска. Махна ли си пръста и веднага започва. При подаване на газ се отваря доста повече, защото звукът става ръмжащ Явно проблема си е от пружината. Кажете от къде мога да си закупя пружина, аз знам едно място, но там ги правят на струг и нещо не ми харесват.
Коментар
-
chaveto написа: Преглед на мнениетоПреди малко махнах гофрираната кривка точно след клапана. Като запалих и клапана започна да изпуска леко, натисна ли го с пръст и спира да изпуска. Махна ли си пръста и веднага започва. При подаване на газ се отваря доста повече, защото звукът става ръмжащ Явно проблема си е от пружината. Кажете от къде мога да си закупя пружина, аз знам едно място, но там ги правят на струг и нещо не ми харесват.
намери ли решение на пробшема, че аз съм със същия проблем гляма главоблъсканица, егр ли е , турбо ли е. абсолютно идентични признаци като твоя пробвлм
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар