Някой нещо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем
Collapse
X
-
Re: проблем турбо компресор за Punto 1.7 TD SX
vancho20 написа:Някой нещо да каже за турбото,имал ли е проблем ? Моя нещо май спря да бачка , какво може да му стане ? Скъп ли е ремонта му?http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
-
vancho20 написа:Абе не че е спряло ми просто няма го чувството след като прехварли 2000 оборота,преди яко дърпаше. Пък сега едни пушеци отзад като го настъпя,и недърпа .Вчера един Камаз немога да изпреваря на светофара, натискам и неще.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
vancho20 написа:относно манометъра, става въпрос за червената лампичка на таблото която изобразява турбина ли? Ако е за нея вече не святка при високи обороти и натоварване .Преди святкаше на около 3700 оборота .Сега вече няма ,тези 3700 об. ги вдига с голям зор. Кофти работа кво да ви кажа като види баир и иска да се връща на зад .http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Колеги,преди известно време и аз имах този проблем.Пуши и не върви,не може да вдигне повече от 3000 об/мин.При това проблема се задълбочаваше с времето.Разхода се покачи на 10л. на 100км. извънградско.Колата е служебна и затова без много да му мисля я закарах в сервиз Супер дизел на околовръстното.Там ми казаха да оставя колата и след час след като я прегледат с компютър ще ми кажат какъв е проблема.След 1час суетене ми сервираха че помпата е за ремонт и ще струва 800лв.Въпреки че колата е служебна тази сума ме шокира и се изнесох от сервиза със скороста на бит п........с.Помпата беше Лукас и затова закарах колата в сервиза зад гаража на градския транспорт.Хората погледнаха и ми казаха че за 78лв. ще я оправят.И я оправиха за 2 часа.Проблема се оказа елементарен.Смукателните колектори се бяха задръстили със сажди и това затруднява пълненето на цилиндрите със въздух.Има голяма вероятност проблема при колегата да е същият.Колата е Пежо 206 1.9Д.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар