Здравейте колеги, загледах се в тунинг форума и видях няколко снимки с филтър (тип гъба) на турбината, после намерих в гугъл за мерцедес и бмв имали такъв филтър който се сменял на 50 000 км, при НЕ смяната му ставало една от причините за турбина дроб ...та въпроса ми е, имаме ли и ние такива филтри на турбините и въобще колко филтъра имаме , понеже имало още някъв за картерни газове ...?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съществува ли филтър на турбината при JTD моторите ???
Collapse
X
-
Re: Съществува ли филтър на турбината при JTD моторите ???
jimi69 написа:Здравейте колеги, загледах се в тунинг форума и видях няколко снимки с филтър (тип гъба) на турбината, после намерих в гугъл за мерцедес и бмв имали такъв филтър който се сменял на 50 000 км, при НЕ смяната му ставало една от причините за турбина дроб ...та въпроса ми е, имаме ли и ние такива филтри на турбините и въобще колко филтъра имаме , понеже имало още някъв за картерни газове ...?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Все пак на всички ДВГ има сепаратор на отдушника на картерните газове. По-скоро колегата говори за "спортен" въздушен филтър, който е видял на някой "тунингован" ДВГ :D Колега, прати снимка на това което си видял или поне линк към сйта или темата. Сега само се чудим за каква гъба става въпрос - формата му или структата му я наподобяват ? Печурка или мухоморкаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега това е спортен филтър тип гъба.Фабрично не се слага Ползва се за тЮнинг Иначе си имаш :- горивен филтър- маслен филтър- въздушен филтър- филтър купе- филтър за твърди частици(зависи от jtd-то)Това за картерните газове не е точно филтър но може да се приеме за такъв.По-скоро е маслен сепаратор.Той не се сменя,но е хубаво да се почиства от време на време.При различните jtd-та е реализиран по различен начин.
Коментар
-
:D Тоя филтър е е.. ти измишльотината Къде му е дебитомера ? Как този филтър подобрява работата, като покрай тя тубина смуче горещ а не студен въздух ? Види ми се голяма тъпотия да е точно там.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
janyboy написа:Колега това е спортен филтър тип гъба.Фабрично не се слага Ползва се за тЮнинг Иначе си имаш :- горивен филтър- маслен филтър- въздушен филтър- филтър купе- филтър за твърди частици(зависи от jtd-то)Това за картерните газове не е точно филтър но може да се приеме за такъв.По-скоро е маслен сепаратор.Той не се сменя,но е хубаво да се почиства от време на време.При различните jtd-та е реализиран по различен начин.
Коментар
-
jimi69 написа:janyboy написа:Колега това е спортен филтър тип гъба.Фабрично не се слага Ползва се за тЮнинг Иначе си имаш :- горивен филтър- маслен филтър- въздушен филтър- филтър купе- филтър за твърди частици(зависи от jtd-то)Това за картерните газове не е точно филтър но може да се приеме за такъв.По-скоро е маслен сепаратор.Той не се сменя,но е хубаво да се почиства от време на време.При различните jtd-та е реализиран по различен начин.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
jimi69 написа:темата не я намерих, но тва беше което видях :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:jimi69 написа:темата не я намерих, но тва беше което видях :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар