Карам Стило 1.9ЖТД от май месец и до сега работеше супер добре и тихо. Преди 3 дни сипах за 30лв нафта от една бензиностанция ,която смятах ,че продават добри горива ,но от както сипах тази нафта като запаля в студеното и започва едно много гадно тракане като стар трактор и пуши отзад ,но като я покарам 1-2км и позатопли мотора пушилката спира ,както и тракането и започва да работи доста мазно и приятно. Няма менене на обороти нито загуба на мощност. Дали проблема е само в нафтата или се е отворил проблем за оправяне?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трака и пуши при запалване на студен мотор.
Collapse
X
-
Сега слязох при колата да видя с мултицета как зарежда акумулатора и забелязах нещо интересно. Дори сега при 18 градуса при запалване и включване на фаровете започва да трака и видимо мотора да се тресе повече ,а при загасянето на фаровете тракането спира. Възможно ли е да е от шайбата на алтернатора ,която до колкото знам е нещо като съединител? Когато сменях пистовия ремък пробвах самата шайба и тя върти ротора независимо в коя посока я въртя.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Е айде обяснете малко как става така, че като смениш бензиностанцията да ти се скапва шайбата на динамото и да зпочва много да пуши ??? Аз мислех да сменя течноста за чистачките, но започвам да се притеснявам от това да не вземе да ми спре кас’тофона ?Я кажи колега като слезе да мериш с мултицета, какво измери ? Знаете ли, че когато динамото е натоварено с по-голяма консумация на ток, то започва да се върти по-трудно и натоварва ДВГ ? Знаете ли, че дизелов ДВГ, като се натовари и започва да трака по-силно от нормалното и да пуши повече ? Колега, провери си акумулатора, налей си хубава нафта Ако проблемите продължат, направи една диагностика ! Или е калпава нафтата, или имаш проблем с момента на впръскване. УспехОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Мисля и аз вече ,че 99% е от шайбата ,защото ,когато забелязах пушек беше 3 през нощта и е възможно да е било конденз от студеното време. Когато запаля и трака наистина като стар трактор ,а като пусна светлините започва да трака още повече. Също така като тръгвам на първа или задна имам едно притрисане съвсем леко ,не е от съединителя ,и го има само на първа когато колата тръгва от 0км. Акумулатора го изключвам като вариант ,защото е на 7месеца ,а зареждането е 13.98 само на работещ мотор без консуматори и 14.08 при пуснати светлини. Явно вече е дошъл краят на тази шайба ,защото още преди 2 месеца тя въртеше ротора и в двете посоки ,а трябва само в едната да го увлича.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Щом се е случило изведнъж и след зареждане на гориво (с подозрителни качества) е логично да се предположи, че тракането идва от дюзите. Друга възможна причина е по-ниската температура. При студен старт и топъл старт ЕКУ-то ползва различни таблици. Симптоматиката е притракване при запалване със син пушек, но за 10-тина секунди се оправя с първото подаване на газ. Ето за това става въпрос в утежнен вариант при студен старт след основния ремонт при 0 градуса: http://www.vbox7.com/play:fdb363d4В случая при мен има и притракване и от обтяжната ролка на пистовия ремък.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev Някак не ми се струва нормално колата да пуши така, особено след ремонт на мотора.KUM4o колата ти пуши за мен от ЕГР клапана, евентуално и от тротъл бодито - изолирай ги и двете, не ти трябват. Друг вариант като допълнение е и размината центровка. Сега от както е по-студено времето се забелязва повече 1 или 2 зъба разминаване на ангренажа на студена кола.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:D. Stanev Някак не ми се струва нормално колата да пуши така, особено след ремонт на мотора.KUM4o колата ти пуши за мен от ЕГР клапана, евентуално и от тротъл бодито - изолирай ги и двете, не ти трябват. Друг вариант като допълнение е и размината центровка. Сега от както е по-студено времето се забелязва повече 1 или 2 зъба разминаване на ангренажа на студена кола.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
emzo написа:ilko-gd написа:KUM4o колата ти пуши за мен от ЕГР клапана, евентуално и от тротъл бодито - изолирай ги и двете, не ти трябват.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар