Вчера бравото ми изгасна в движение.Запалих,мръднах 10 метра и пак изгасна.Едва се добрах до блока.Преди малко я качих на диагностика и ми записа бая грешки. P0215 engine shutoff sol- уж безобидна P0380-Glow Plug/neater circuit-свещ сменил съм ги(ниско ниво няма) P0404-EGR(запаметен) P0191-fuel rail pressure(2) --- невалиден сигнал(няма) P1320-Cam/crank signal synchronizacion(запаметен) P1671-fuel pressure regulator(няма) дали е датчик на колянов вал?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Jtd 105 изгасна в движение!
Collapse
X
-
сменил съм регулатор за налягане на горивото с нов такъв. след това не съм чистил грешките.сигурно ли е,че е датчик на колянов вал или е възможно да е на разпределителния?ако ми намерите и номер по бош на тоя датчик Забравих да кажа,че като загася контак и на 2 пъти двигателя гасне по-бавно.
Коментар
-
Точно датчика на коляновия вал е :P Лятото тамън се бях застъпил с едно бмв 1.8 ис и изведнъж изгасна и аз веднага си помислих че сам скасал ремак :P :P :P вартех вартех непали.Махнах минуса на акумлЯтора за 1-2 мин и запали.Прибрах се и до 2 часа го смених и сега няма грешка.Сменяи и нему мисли.Някои беше казал че даже се сменя на 40 - 50 000 км,горе долу с ролките и ремаците като консуматив :PBravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
sherybedrock написа:защо тогава ми записва грешка за синхронизация м/у двата датчика?като я изгася от ключа и гасне с закъснение понякога.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар