Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - маркуч за маслени изпарения до турбото 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило - маркуч за маслени изпарения до турбото 1.9 JTD

    Здравейте, имам въпрос относно маркуча за маслените изпарения на турбото (ограденият със синьо на снимката), понеже ми липсва част от филтърната кутия (оградената в червено част), и въпросният мъркуч виси във въздуха затапен. Та ако някой може да даде съвет затапен ли трябва да стои или да го отворя ?Най-добре е разбира се с нова филтърна кутия, но по моргите няма а в магазина много пари
    Прикачени файлове
    Stilo 1.9 JTD 115Hp

    #2
    Опитай се да пригодиш някаква кутия отдолу под филтърната и отпуши маркуча.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      По-важно е от о14 до 15 да има маркуч.Там под кутията .... или намери някакъв контейнер или го остави така, не вярвам да тръгнеш да купуваш цяла кутия
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        В сайтовете за коли има толкова много обяви за "Стило на части".Всички изпращат с куриер. Втора употреба кутия ще е не повече от 30-40 лв.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          30-40 лв. - аз толкова телефон навъртях, на всички обяви се обаждах и никъде няма такава кутия.А нова към 350 лв.................... хич не ми се дават.Та някой ако предлага такова чудо, филтърна кутия де, бих я закупил.
          Stilo 1.9 JTD 115Hp

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги, на моето 1.9jtd, виждам също някакъв маркуч, който има скоба, но си виси във въздуха, както каза колегата, но май е затапен, каква е ролята на този маркуч и ако е затапен какво прави цялата система и ако е отпушен какво прави ?

            Коментар


              #7
              Горе имаш схема, посочи го на схемата.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo, мисля, че е този, който е ограден в синьо.

                Коментар


                  #9
                  Ами и ти си като колегата значи
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    според мен не трябва да се оставя отворен маркуча в синьо защото смуче въздух от там, все пак се намира между филтъра и турбината !
                    Stilo 1.9 JTD 115Hp

                    Коментар


                      #11
                      Колеги,ако изолирам маркуча така,че маслените изпарения да не влизат между филтъра и входа на турбото може ли да прецакам нещо по веригата?Благодаря предварително!
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Тука има големи спорове, макар и във ВАГ средите.След четене на доста доводи и според мен , този маркуч НЕ трябва да се изолира.Който иска да чете - във всеки чуждестранен ВАГ форум има поне по десет такива теми
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ако трябва да бъда по конкретен идеята ми не е да го изолирам а да го отделя като самостоятелен така,че изпаренията да не попадат в турбото.Опасенията са ми дали няма да попречи за смазването при турбината.

                          Коментар


                            #14
                            Точно, това му е замисъла, тези изпарения да минават през турбината
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Ако не е затапен този маркуч ще дърпа въздух след МАФ сензора и ще се нарушат показанията му.Мисля,че тази кутия служи да съхрани моментно допълнително преминалия въздух през мафа,когато върнеш по рязко педала на газта,затова се нарича резонатор.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X