Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9JTD - Придърпване и намаляване на мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9JTD - Придърпване и намаляване на мощност

    Здравейте колеги, имам Фиат Стило мулти вагон, 1.9JTD 115к.с. Бях забелязал теч на месло и когато подам рязко газ примерно на 2-ра или 3-та предавка бълва кълбо черен дим, но разходът на колата е добър. Това е преди като рециклирахме турбината, след рециклирането, няма теч на масло, но кълбата дим си ги има, но се появи и едно предръпване при ускоряване, както и при постоянна скорост, а на моменти, когато поддам газ, се губи и мощността и предницата леко забива. Компютъра беше показъл проблем с подгревните свещи, сменихме ги всичките, макар, че само една беше изгоряла, след това само веднъж се показа грешката, но като изгасих и запалих изчезна. Казвам го, защото да не би да има някакво значение. Но придърпването е доста не приятно, но преди рецклирането го нямаше този проблем.Предварително благодаря на отзовалите се !Btw - сложих добавка Golden Eagle, изминах с нея 100км., но е рано да се каже.. забравих да го спомена, ако има значение.Също така, колата държи стабилни обороти на празен ход, но когато е студена леко играят около +- 10-20 оборота в рамките на няколко секунди и след това е нормално. Друго, което се сещам, че при диагностиката, когато сменях свещите, човека, каза, че двигателя работил перфектно, сигурно такива са били показателите.

    #2
    Колата чипосвана ли е ?Направи лог на 4та от 1500рпм до 4500рпм със следните параметри:- обороти на двигателя - - напрежение на дебитомера- boost pressure- desired boost pressureА ако не си запушил ЕГР-а , сега е момента да го направиш.Също и проверка на всички въздушни пътища.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo, колата не с чип, 115к.с си е. Този лог май на диагностика се прави, ок. То този ЕГР-знам, че е за газовете, но до там, друго незнам за него ), знам, че някой го запушват за повече въртящ момент на ниските обороти, при неговото запушване има ли някакви рискове за двигателя, турбото ? Очаквам и мнения от други колеги, emzo, Благодаря за бързото включване !

      Коментар


        #4
        Няма никакъв риск. Даже напротив - малко или много ЕГР-а се явява байпас на турбината. Като го запушиш по-лесно вдига налягане.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          Благодаря за мненията, на канал видях и се оказа, че по тръбата имаше напукване.. и ще ги сменям.

          Коментар

          Working...
          X