Отворих се често да спирам с мотора и е почти като ABS, ама помпата сдаде, нафтата потече като от чешма и снесох 250 лв. за ремонт, а и 116 лв. за акумулатор после, че му бяха видели сметката.Както и да е, минавам на въпроса. Преди окончателно да протече, замирисваше на гориво точно при спирането на скорост и се чудя дали то не упражнява прекалено натоварване върху помпата и дали да не се върна към чистото спиране със спирачка. Надявам се някой тук да е достатъчно наясно, та да обясни.Има и друг момент, де. Карам на биодизел и мненията на механиците са разделени. Половината ме заклеват, че той ще ми повреди помпата, другата половина смятат, че няма какво да й стане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиране с мотора - TD100
Collapse
X
-
Ами от поне 10 години се мотам около камиони и никога не съм чул някой да каже че сипрането с мотора вреди на помпата.Там наистина си има моторна спирачка ама сега говорим за спирането със скоростите.Личното ми мнение е че не вреди защото дали си пуснал газта по нанагорнище или по равно задържаш със спирачката е едно и също а и не виждам с какво се товари помпата.По-скоро или помпата е била ебана или нафтата я прецаква (за биодизела нямам идея какво прави с помпите).Карал съм уно 1.3 и само със скорости спирах (нямаше много много спирачки) и така цяла година.Накрая помпата се прееба спор няма ама го отдавам на карането със 180 по магистралите,че беше служебно и се палеше предимно на бутане и се караше наистина зверски.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
Re: Спиране с мотора - TD100
ochinko написа:Отворих се често да спирам с мотора и е почти като ABS, ама помпата сдаде, нафтата потече като от чешма и снесох 250 лв. за ремонт, а и 116 лв. за акумулатор после, че му бяха видели сметката.Както и да е, минавам на въпроса. Преди окончателно да протече, замирисваше на гориво точно при спирането на скорост и се чудя дали то не упражнява прекалено натоварване върху помпата и дали да не се върна към чистото спиране със спирачка. Надявам се някой тук да е достатъчно наясно, та да обясни.Има и друг момент, де. Карам на биодизел и мненията на механиците са разделени. Половината ме заклеват, че той ще ми повреди помпата, другата половина смятат, че няма какво да й стане.БИОДИЗЕЛ!!!??? Темета е доста спорна, неуточнена и т.н.СИНЪТ МИ КАРА С ОТРАБОТЕНО ОЛИО ЕДНО РЕНО ВЕЧЕ ОКОЛО ГОДИНА и не смея да давам тежки присъди....НО!!! Ще кажа факти.Олиото,биодизелът са агресивни към каучука, гумата и не знам още какво.Във всеки случай той "хвърли" два комплекта маркучи за обратната нафта.Та АКО Вие/ имам предвид и него/ имате в нафтовите си помпи гумени уплътнетия, семеринги и прочие... ще берете ядове! Както виждам вече ги береш.Това според мен е на 80% причината за проблемите ти.. но всичко е въпрос на гледна точка.Според сина ми с икономията от НЕизползването на конвенционална нафта вече си бил изплатил не два ,а три ремонта на помпата / олиото го купува на 30ст./Темата е много актуална и Ви моля да не я "зачекваме" след този пост! Ако искате да открием нова рубриката такава, каквато е по почти всички други автофоруми..с наименованието "Алтернативни горива"/нямам предвид пропан-бутан и метан, а биодизел и етанол/.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
zfa159 написа:Ами от поне 10 години се мотам около камиони и никога не съм чул някой да каже че сипрането с мотора вреди на помпата.Там наистина си има моторна спирачка ама сега говорим за спирането със скоростите.Личното ми мнение е че не вреди защото дали си пуснал газта по нанагорнище или по равно задържаш със спирачката е едно и също а и не виждам с какво се товари помпата.По-скоро или помпата е била ебана или нафтата я прецаква (за биодизела нямам идея какво прави с помпите).Карал съм уно 1.3 и само със скорости спирах (нямаше много много спирачки) и така цяла година.Накрая помпата се прееба спор няма ама го отдавам на карането със 180 по магистралите,че беше служебно и се палеше предимно на бутане и се караше наистина зверски.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Говорим когато караш по наклон и попътен вятър изпреварвайки камион докато срещу теб идва друг - повярвай ми ще вдигне и повече.Тогава бях ненормален (не че сега не съм ама се нагледах на много катастрофи и се поосмирих малко за да не съм и аз по вестниците някой ден).
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Говорим когато караш по наклон и попътен вятър изпреварвайки камион докато срещу теб идва друг - повярвай ми ще вдигне и повече.Тогава бях ненормален (не че сега не съм ама се нагледах на много катастрофи и се поосмирих малко за да не съм и аз по естниците някой ден).
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
zfa159 написа:Говорим когато караш по наклон и попътен вятър изпреварвайки камион докато срещу теб идва друг - повярвай ми ще вдигне и повече.Тогава бях ненормален (не че сега не съм ама се нагледах на много катастрофи и се поосмирих малко за да не съм и аз по естниците някой ден).
Коментар
-
everton написа:zfa159 написа:Говорим когато караш по наклон и попътен вятър изпреварвайки камион докато срещу теб идва друг - повярвай ми ще вдигне и повече.Тогава бях ненормален (не че сега не съм ама се нагледах на много катастрофи и се поосмирих малко за да не съм и аз по естниците някой ден).
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар