Колеги, мерил ли е някой налягането във въздушния колектор, което се създава от турбината, през щуцера на въздушната връзка към помпата. Какви стойности трябва да бъдат отчетени при здрава турбина и работещ blow valve, при 3000-4000 об/мин. Правилен ли е този метод, през този щуцер или има друг метод за измерване
Заглушавал ли е някой клапанът който връща една част от изгорелите газове към колектора за свеж въздух идващ от турбината
Blow valve - трудно ли се сваля, че не съм легнал още да го видя, защото на наще майстори в Бургас не им се занимава. Касае се до пропушване на черен дим (като че ли повече от необходимото) при рязко подаване на газ и при по-форсирана смяна на скоростите. Така също и за "безпричинно" вдигане на обороти (по някога) при градско каране.


Коментар