Понеже не намерих нищо с тая търсачка,а фиатката ми тече като лейка отвсякъде съм решил да сменям гарнитури опръстени и каквото тече та мисълта ми е как точно се сменя семеринга на коляновия вал.Също така само за информация ме интересува гарнитурата на картера много ли е сложна,че нея най вероятно няма да я сменям сега. Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на семеринга на коляновия вал
Collapse
X
-
Ще сменям семеринга откъм ремъците до свалянето на зъбното колело съм правил това движение няколко пъти интересува ме самия семеринг как се сменяГарнитура на картера се оказа че няма само със силикон било, та има ли нещо специфично при свалянето силиконирането и слагането обратно което трябва да знам.Мерси предварителноchaveto как да си проверя вентилацията на мотораFiat Bravo TD100
Коментар
-
Чистиш хубаво от стария силикон, обезмасляваш, подсушаваш и слагаш нов слой. Препоръчвам ти да ползваш ЕДИНСТВЕНО черен силикон Victor Reinz. Семеринга се сваля с отверка, примерно, новия леко се набива с гумен чук най-добре, ако не си го правил преди.ex Punto '95 1.1
Lancia Y 1.1
Bravo HGT 2.0 20V
Supermoto!
Коментар
-
Сваляш колелетата и с една отвертка го изчопляш старият, след това внимателно набиваш новият с подходящите инструменти. Аз досега съм свалял два картера на JTD-та и двата бяха залепени жестоко, не мисля, че ако при теб не е свалян картера ще тече от него. Смени семеринга, почисти маслото и след това ако тече отваряй картера.Вентилацията трябва да я провериш да не е запушена.
Коментар
-
колеги мерси за отговорите ще ми бъдат много полезни сега събота и неделя ще правя тези движения.за семеринга схванах за гарнитурата и ан мен ми казаха само този силикон няма да бързам с нея ако вее пак тече от там има ли някви болтове който да трябва да се сваля скоростна кутия или нещо в смисал да се достигат трудно и има ли специален ред на завиване на болтовете ?Fiat Bravo TD100
Коментар
-
mito_vr написа:колеги мерси за отговорите ще ми бъдат много полезни сега събота и неделя ще правя тези движения.за семеринга схванах за гарнитурата и ан мен ми казаха само този силикон няма да бързам с нея ако вее пак тече от там има ли някви болтове който да трябва да се сваля скоростна кутия или нещо в смисал да се достигат трудно и има ли специален ред на завиване на болтовете ?ex Punto '95 1.1
Lancia Y 1.1
Bravo HGT 2.0 20V
Supermoto!
Коментар
-
BeLo написа:mito_vr написа:колеги мерси за отговорите ще ми бъдат много полезни сега събота и неделя ще правя тези движения.за семеринга схванах за гарнитурата и ан мен ми казаха само този силикон няма да бързам с нея ако вее пак тече от там има ли някви болтове който да трябва да се сваля скоростна кутия или нещо в смисал да се достигат трудно и има ли специален ред на завиване на болтовете ?Fiat Bravo TD100
Коментар
-
Добър вечер!Колеги нов съм в форума,до сега само следях темите и четях с интерес.Ето и при мен се появи страннен проблем.След смяна на маслото започна да тече масло,като се стича точно къде се сглобяват скоростите към мотора-точно на смата сглобка.Първоначално си помислих,че е от смеринг на колянов вал,но след две разглабяния и смяна на 2 семеринга тече още си стои.Не е сериозно,но за една вечер си прави малка локва.Възможно ли е да е от друго място и да се стична точно там,та да дава представа,че е от семерингата на коляновия вал.Колата е Фиат брато 1.9JTD 1999година.Fiat Stilo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар