Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дизелов 1.9 мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с дизелов 1.9 мотор

    Знам,че колата не е фиат, но това не пречи да потърся помощ.Става въпрос за рено клио МК1 1.9д с лукас помпа.В началото като взех колата имах проблем с паленето (тресене и бял пушек), но с 2 пъти подгряване се оправяше работата.Смених 4те свещи същата работа.Днес като застудя малко няма палене.Мерих с мултицета идва ток до свещите,свалих и тръбичката към дюзата и там си мята нафта,но няма палене.До вчера колата си работеше безпроблемно днес умря.Падна ми акумулатора от въртене без никакъв ефект.Появи се и едно чаткане от помпата като въртя на стар.На всеки оборот се чува едно чат-чат-чат.Понеже съм адски скаран с дизеловите двигатели,но явно ще ми се наложи да се понауча....много бих бил благодарен ако някой помогне с някаква идея.Предварително благодаря.
    4 бири и турбината да свири

    #2
    Горивният филтар сменял ли си го?Може и от там да идва проблема понеже каза бял пушек,трудно палене и така,но мойе и да не е от него незнам и аз не им разбирам много много пак и мойе нещо от нафтата знаем ли с какво караме колите си колеги .Поздрави и по бързо стапваи на патя .

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с дизелов 1.9 мотор

      DogForLife написа:
      Знам,че колата не е фиат, но това не пречи да потърся помощ.Става въпрос за рено клио МК1 1.9д с лукас помпа.В началото като взех колата имах проблем с паленето (тресене и бял пушек), но с 2 пъти подгряване се оправяше работата.Смених 4те свещи същата работа.Днес като застудя малко няма палене.Мерих с мултицета идва ток до свещите,свалих и тръбичката към дюзата и там си мята нафта,но няма палене.До вчера колата си работеше безпроблемно днес умря.Падна ми акумулатора от въртене без никакъв ефект.Появи се и едно чаткане от помпата като въртя на стар.На всеки оборот се чува едно чат-чат-чат.Понеже съм адски скаран с дизеловите двигатели,но явно ще ми се наложи да се понауча....много бих бил благодарен ако някой помогне с някаква идея.Предварително благодаря.
      Възможно е да е избягала центровката!Някои Рена ползват там едно раздвижно колело и като се счупи става лошо.Това ме кара да си мисля за шума който описваш.Може и лагер да е счупила!Трябва си доктор колега,след като не разбираш аз няма да се хабя да ти казвам как да провериш.Дълго е а и няма да ме разбереш!Успех!

      Коментар


        #4
        С един колега стигнахме до извода,че може би се е.ава магнитиният клапан който спира горивото на помпата.Та утре мисля да го разглобя и да махна буталцето и пружинката и да видя дали ще запали така.
        4 бири и турбината да свири

        Коментар


          #5
          Успях с 300 мъки да запаля днес...проблема според мен е в подгряването, защото като запали колата се тресеше,но като позагря малко изчисти и си заработи нормално.След като стигнах на работа я угасих и пробвах да я запаля и запали като швейцарски часовник тоя студ голяма работа значи.Дано довечера мога да запаля да се прибера
          4 бири и турбината да свири

          Коментар


            #6
            Компресия мерил ли си?
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

            Коментар


              #7
              колега щом като загрее и се оправя докато е студена пуши ли бяло и мирише ли зад нея на неизгоряла нафта
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                Не е добре да те поучавам ,но то от там се тръгва.Проверка на свещите и напрежението към тях,въздух в горивото(французите обичат да слагат прозрачни маркучи заводско).Въпросния клапан за който говориш ,ако помпата си е в оригиналния вид ,няма да можеш да стигнеш до него.Успех!

                Коментар


                  #9
                  След като запали колата и работи добре 3 дни,днес отново ме остави да си ходя пеш!Сега ме навежда на мисълта,че алармата се базика с мен.Като дам на контакт и върна ключа после и алармата извила доста по тихо обаче, издава едно пиууу и това е.Запали поработи 4-5 секунди и угасна,после няма палене.Възможно ли е този иначе механичен мотор да ползва имобилайзер към алармата?
                  4 бири и турбината да свири

                  Коментар


                    #10
                    Приятел,те всички мотори са "механични" :D Убеден съм на 99% че има имобилайзер,освен ако някой като мен не го е махнал навремето!А дали от това е проблема няма си и идея докато не проверя колата,така че щом не можеш сам,потърси помощ,не е срамно.Успех!

                    Коментар


                      #11
                      Според мен няма имобилайзер.Идва си ток до клапана който спира нафтата към помпата,идва си ток и до свещите.Няма логика да не пали колата освен да е блокирал клапанът на помпата.Довечера ще го свалям пък ще видим какво ще покаже.А относно алармата защо извива така нямам идея.Досега не съм деактивирал нищо от дистанционното на алармата, нито в ключа има имобилайзер.
                      4 бири и турбината да свири

                      Коментар


                        #12
                        Проблемът се оказа във въпросният клапан на помпата.Свалих го и като му подам ток нищо не се случва,но като пипна леко с пръст буталцето и захапва и си го прибира.Сега остава да го сменя и се надявам всичко да е наред
                        4 бири и турбината да свири

                        Коментар


                          #13
                          Ново 20.Смених клапана същата работа.....сега друго мисля понеже акомулатора е 44 ампера,на все оборот чатка помпата.Мисълта ми е такава че не достига тока и затваря клапана утре ще пробвам с як акомулатор и ще видим какво ще каже.Няма такъв кош,ама 5 на 100 си е стимул
                          4 бири и турбината да свири

                          Коментар


                            #14
                            Явно проблема е помпата запалих я с шише с нафта директно към помпата ама може би защото е по високо от помпата и се стича.Закачих я към резервоара директно без да минава през филтъра и не иска да тегли нафта.Друпнах с уста преди това да видя дали не е запушено нещо и се понапих с нафтица
                            4 бири и турбината да свири

                            Коментар


                              #15
                              Виж една по една всички връзки по захранващия с нафта тръбопровод. От някъде ти смуче въздух. Щом пали с шише значи проблеме е малко вероятен да е в помпата. Миналата седмица си играх с едно пежо 405 тд, то не бяха прозрачни мъркучи, то не бяха сонди в резервоара, докато не хванах че има воден отоплител на нафтата, отдясно долу на блока, и този отоплител се беше пробил и дърпаше въздух от него. Директно го байпасирах и 8 месечната одисея на човека приключи. Казвам одисея защото 2 пъти беше ремонтирал помпата, а после беше сменил и още други 2 помпи.Успех

                              Коментар

                              Working...
                              X