Знам,че колата не е фиат, но това не пречи да потърся помощ.Става въпрос за рено клио МК1 1.9д с лукас помпа.В началото като взех колата имах проблем с паленето (тресене и бял пушек), но с 2 пъти подгряване се оправяше работата.Смених 4те свещи същата работа.Днес като застудя малко няма палене.Мерих с мултицета идва ток до свещите,свалих и тръбичката към дюзата и там си мята нафта,но няма палене.До вчера колата си работеше безпроблемно днес умря.Падна ми акумулатора от въртене без никакъв ефект.Появи се и едно чаткане от помпата като въртя на стар.На всеки оборот се чува едно чат-чат-чат.Понеже съм адски скаран с дизеловите двигатели,но явно ще ми се наложи да се понауча....много бих бил благодарен ако някой помогне с някаква идея.Предварително благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дизелов 1.9 мотор
Collapse
X
-
Re: Проблем с дизелов 1.9 мотор
DogForLife написа:Знам,че колата не е фиат, но това не пречи да потърся помощ.Става въпрос за рено клио МК1 1.9д с лукас помпа.В началото като взех колата имах проблем с паленето (тресене и бял пушек), но с 2 пъти подгряване се оправяше работата.Смених 4те свещи същата работа.Днес като застудя малко няма палене.Мерих с мултицета идва ток до свещите,свалих и тръбичката към дюзата и там си мята нафта,но няма палене.До вчера колата си работеше безпроблемно днес умря.Падна ми акумулатора от въртене без никакъв ефект.Появи се и едно чаткане от помпата като въртя на стар.На всеки оборот се чува едно чат-чат-чат.Понеже съм адски скаран с дизеловите двигатели,но явно ще ми се наложи да се понауча....много бих бил благодарен ако някой помогне с някаква идея.Предварително благодаря.
Коментар
-
Успях с 300 мъки да запаля днес...проблема според мен е в подгряването, защото като запали колата се тресеше,но като позагря малко изчисти и си заработи нормално.След като стигнах на работа я угасих и пробвах да я запаля и запали като швейцарски часовник тоя студ голяма работа значи.Дано довечера мога да запаля да се прибера4 бири и турбината да свири
Коментар
-
След като запали колата и работи добре 3 дни,днес отново ме остави да си ходя пеш!Сега ме навежда на мисълта,че алармата се базика с мен.Като дам на контакт и върна ключа после и алармата извила доста по тихо обаче, издава едно пиууу и това е.Запали поработи 4-5 секунди и угасна,после няма палене.Възможно ли е този иначе механичен мотор да ползва имобилайзер към алармата?4 бири и турбината да свири
Коментар
-
Според мен няма имобилайзер.Идва си ток до клапана който спира нафтата към помпата,идва си ток и до свещите.Няма логика да не пали колата освен да е блокирал клапанът на помпата.Довечера ще го свалям пък ще видим какво ще покаже.А относно алармата защо извива така нямам идея.Досега не съм деактивирал нищо от дистанционното на алармата, нито в ключа има имобилайзер.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
Ново 20.Смених клапана същата работа.....сега друго мисля понеже акомулатора е 44 ампера,на все оборот чатка помпата.Мисълта ми е такава че не достига тока и затваря клапана утре ще пробвам с як акомулатор и ще видим какво ще каже.Няма такъв кош,ама 5 на 100 си е стимул4 бири и турбината да свири
Коментар
-
Явно проблема е помпата запалих я с шише с нафта директно към помпата ама може би защото е по високо от помпата и се стича.Закачих я към резервоара директно без да минава през филтъра и не иска да тегли нафта.Друпнах с уста преди това да видя дали не е запушено нещо и се понапих с нафтица4 бири и турбината да свири
Коментар
-
Виж една по една всички връзки по захранващия с нафта тръбопровод. От някъде ти смуче въздух. Щом пали с шише значи проблеме е малко вероятен да е в помпата. Миналата седмица си играх с едно пежо 405 тд, то не бяха прозрачни мъркучи, то не бяха сонди в резервоара, докато не хванах че има воден отоплител на нафтата, отдясно долу на блока, и този отоплител се беше пробил и дърпаше въздух от него. Директно го байпасирах и 8 месечната одисея на човека приключи. Казвам одисея защото 2 пъти беше ремонтирал помпата, а после беше сменил и още други 2 помпи.Успех
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар