Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дизелов 1.9 мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Разочарован съм от изпълнението - горивен филтър и ръчна подкаваща помпа с клапан в един корпус при Пежо, не вярвам на Рено да е по-различно. Голям проблем са. Вземи един горивен филтър от VW мисля че бяха, едно цяло с корпуса е и има вход, изход и пробка за обезвъздушаване. Сложи и една "круша" като за ФИАТ и ще си решиш проблема с въздух в горивото и откази да запали по тази причина. Просто елиминирай френската измишльотина.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Ами то аз уж духах през маркуча към резервоара не издишаше от никаде, ще го мъча почивните дни.Иначе аз нямам мемпранната подкачващата помпа на филтъра за която говориш, директно си е.Сега е вързано без филтъра.Да му се невиди и кочината.
      4 бири и турбината да свири

      Коментар


        #18
        Пуснато на: Сря, 30 Ное 2011 18:26:49 Здравейте, Нова съм тука и дано да питам на правилното място. Имама Пунто 1.9 чист дизел.От няколко месеца насам пали трудно - с въртене няколко пъти, и от време на време не иска да загасне след като съм изключила от контакт. Смених клапан на горивния филтър....опражи се за един месец и после пак.Слойих отново старото клапанче пак се опражи за една две седмици и после пак проблема се появи. Ходих на диагностика в супер дизел и ми казаха че според тях колата си е ок - тама смениха един маркуч. Ходих и на друг майстор, който с цялата си наглост без да ме пита ми слойил допълнителна помпа в резервоара която да гони въздуха от системата - но сега дори и тя не върши работа. Днес даже ми падна акомулатора от въртене и от студа предполагам Мисля да купя нов акомулатор и да сменя всички подгревни свещи (сменяни се само две от тях - но никога всичките) Моля ви дайте съвет какво може да е или поне къде да отида в софия където 6те открият адекватно какво и е на колата

        Коментар


          #19
          bobby_gb написа:
          Пуснато на: Сря, 30 Ное 2011 18:26:49 Здравейте, Нова съм тука и дано да питам на правилното място. Имама Пунто 1.9 чист дизел.От няколко месеца насам пали трудно - с въртене няколко пъти, и от време на време не иска да загасне след като съм изключила от контакт. Смених клапан на горивния филтър....опражи се за един месец и после пак.Слойих отново старото клапанче пак се опражи за една две седмици и после пак проблема се появи. Ходих на диагностика в супер дизел и ми казаха че според тях колата си е ок - тама смениха един маркуч. Ходих и на друг майстор, който с цялата си наглост без да ме пита ми слойил допълнителна помпа в резервоара която да гони въздуха от системата - но сега дори и тя не върши работа. Днес даже ми падна акомулатора от въртене и от студа предполагам Мисля да купя нов акомулатор и да сменя всички подгревни свещи (сменяни се само две от тях - но никога всичките) Моля ви дайте съвет какво може да е или поне къде да отида в софия където 6те открият адекватно какво и е на колата
          Добре си дошшла, в групата ! Надявам се да се увериш, че си попаднала на правилното място !Свържи се с колегата kluchar: http://forum.fiat-bg.org/profile.php...346f84Твоя проблем ми се струва е по неговата част . Успех !
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            DogForLife написа:
            Ами то аз уж духах през маркуча към резервоара не издишаше от никаде, ще го мъча почивните дни.Иначе аз нямам мемпранната подкачващата помпа на филтъра за която говориш, директно си е.Сега е вързано без филтъра.Да му се невиди и кочината.
            Абе верно че хубвите работи с духане стават ... ама така няма да успееш да откриеш дали засмуква въздух от там. А и без филтър не го оставяй, че ако засмуче нещо едричко и отиде нафтовата помпа. Направи както ти казах - филтър от VW и круша като за ФИАТ и ще видиш че ще се държи добре машинката. Кой ги знае каква глпост са направили французите,
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              bobby_gb написа:
              Пуснато на: Сря, 30 Ное 2011 18:26:49 Здравейте, Нова съм тука и дано да питам на правилното място. Имама Пунто 1.9 чист дизел.От няколко месеца насам пали трудно - с въртене няколко пъти, и от време на време не иска да загасне след като съм изключила от контакт. Смених клапан на горивния филтър....опражи се за един месец и после пак.Слойих отново старото клапанче пак се опражи за една две седмици и после пак проблема се появи. Ходих на диагностика в супер дизел и ми казаха че според тях колата си е ок - тама смениха един маркуч. Ходих и на друг майстор, който с цялата си наглост без да ме пита ми слойил допълнителна помпа в резервоара която да гони въздуха от системата - но сега дори и тя не върши работа. Днес даже ми падна акомулатора от въртене и от студа предполагам Мисля да купя нов акомулатор и да сменя всички подгревни свещи (сменяни се само две от тях - но никога всичките) Моля ви дайте съвет какво може да е или поне къде да отида в софия където 6те открият адекватно какво и е на колата
              Здравей колежке и добре дошла!Относно проблема ти мога да изкажа веднага мнение за какво става дума.Помпата на този модел е от така наречените с електронно управление ЕПИК на Лукас.На теб ти прави проблем клапана пуск/стоп.Още повече че казваш че по някога не гасне!!! Защо го прави вече е друга работа.Възможно е просто да има механичен проблем,а е възможно и да е електрически.Това е въпрос на изясняване при прегледа от механик който е виждал повече от веднъж такава помпа.Тъй като си във София не мога да дам съвет към кого да се обърнеш,но бих съдействал от разтояние за решаване на проблема.Ако продължаваш да я мъчиш по този начин ще съсипеш и акомулатора и стартера.И двете неща струват скъпо за ремонт а причината ще си остане ..п.с. На тези модели няма помпа във резервоара и този механик най-вероятно те е излъгал че е сложил такава!!!

              Коментар

              Working...
              X