Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно обороти на двигател 1,7тд на Фиат Палио

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно обороти на двигател 1,7тд на Фиат Палио

    Привет ,Колеги! Възможно ли от тази част която съм отбелязал по -долу на снимката, да има нещо общо с оборотите на двигателя.Забелязах че има един маркуч който отива в колекторната тръба на постъпващия въздух в двигателя, и ме навява на мисълта че това мъркуче е вакумно, и тази част на помпата е един вид обогатител( смукач по просто казано)....До колкото знам при старите дизели имам ръчно обогатяване на сместа , докато при новите е заменено с автоматични.Да не забравя помпата е на БОШ!
    Fiat palio 1.7td

    #2
    Re: Относно обороти на двигател 1,7тд на Фиат Палио

    betuk написа:
    Привет ,Колеги! Възможно ли от тази част която съм отбелязал по -долу на снимката, да има нещо общо с оборотите на двигателя.Забелязах че има един маркуч който отива в колекторната тръба на постъпващия въздух в двигателя, и ме навява на мисълта че това мъркуче е вакумно, и тази част на помпата е един вид обогатител( смукач по просто казано)....До колкото знам при старите дизели имам ръчно обогатяване на сместа , докато при новите е заменено с автоматични.Да не забравя помпата е на БОШ!
    Това ти е така наречения ТПС!Информира контролера ти какъв е товара на мотора!Маркуча за който говориш не е вакумен а точно обратното.Тава ти е турбо коректора!От налягането в колектора премества една мембрана ,а тя лостов механизъм и така се дава повече гориво когато е под товар мотора!

    Коментар


      #3
      Re: Относно обороти на двигател 1,7тд на Фиат Палио

      specialista написа:
      betuk написа:
      Привет ,Колеги! Възможно ли от тази част която съм отбелязал по -долу на снимката, да има нещо общо с оборотите на двигателя.Забелязах че има един маркуч който отива в колекторната тръба на постъпващия въздух в двигателя, и ме навява на мисълта че това мъркуче е вакумно, и тази част на помпата е един вид обогатител( смукач по просто казано)....До колкото знам при старите дизели имам ръчно обогатяване на сместа , докато при новите е заменено с автоматични.Да не забравя помпата е на БОШ!
      Това ти е така наречения ТПС!Информира контролера ти какъв е товара на мотора!Маркуча за който говориш не е вакумен а точно обратното.Тава ти е турбо коректора!От налягането в колектора премества една мембрана ,а тя лостов механизъм и така се дава повече гориво когато е под товар мотора!
      А възможно ли е ако това маркуче издиша от някъде да прави този проблем, ако не какъв може да е проблема че да ми играят оборотите с порядъка 150-200 об нагоре спрямо нормалните.Иначе колата си върви перфектно, само дето като запаля първоначално ооборотите са по-ниски някъде към 700-750, като карам 5 мин градско, тогова започва да се дигат до 1100-1150 об при свободна скорост или на място . И другия ми въпрос който се опитвам да разбера, е при по- ниски температури кое устройство изпълнява функцията като обогатител на сместа и как функционира. При старите дизели това се изпълняваше ръчно!
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #4
        Аз също искам да разбера точно това което питаш(как се управлява принудителния повишен празен ход)Проблема ти е там!Затова като е студена нямаш обороти а като загрее се вдигат,а тяхното променяне на топло е защото достигат предела си на празен ход и регулатора ги отсича.И така нон стоп!Успех!

        Коментар

        Working...
        X