Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.9 JTD - смяна консумативи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Blue написа:
    Някъде из талоните ( италианските) намерих такъв размер-иначе има описани няколко модела, които биха могли да се използват. Лошото в момента е, че вече трябва да си ги сложили, така че ще карам с тези засега.
    Що не каза по-рано. Просто и аз като я взех колата (то беше зима) и видях какви са сегашните й гуми 175/65/14 и взех такива,но зимни. За зимни дори е по-добре да се тесни. Но за лятото е беше по-добре да си с 185/60/14. По-голяма стабилност имаш в завоите и спираш по-бързо.

    Коментар


      #17
      А аз съм с 205/50/Р15 и няма да ви обяснявам спира като зъм и завива като зъм! Само че с такива ти трябва задължително АБС защото и най-малкото прашно място прави автомобила шейна, миналата седмица го усетих!
      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

      Коментар


        #18
        Ето виж тук http://www.brava.hit.bg/teh.html дори ги дават 185/55/14

        Коментар


          #19
          rustson написа:
          А аз съм с 205/50/Р15 и няма да ви обяснявам спира като зъм и завива като зъм! Само че с такива ти трябва задължително АБС защото и най-малкото прашно място прави автомобила шейна, миналата седмица го усетих!
          Е той със сигурност има ABS

          Коментар


            #20
            ABS има, но вече отиде коня в реката. И аз знам, че летните трябва да са по-широки, ама карай. Поне са хубави гуми.
            Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
            www.fiat-bg.org/forum

            Коментар


              #21
              Снимки на красавицата:
              Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
              www.fiat-bg.org/forum

              Коментар


                #22
                Можеш да си провериш РЕАЛНИЯ ПРОБЕГ на диагностика, ако вече не си го направил. :P Инече ЧЕСТИТО

                Коментар


                  #23
                  Хора, трябва ми спешно човек, който да ми разкодира радиото утре, защото в петък ще пътувам до Хасково и без радио ще се озъбя! Дадоха ми телефона на един специалист, но той не може преди петък, така че работата е много спешна!Моля ви за някакви координати на такива майстори.Диагностика не съм правила още, искам първо да се сменят ремъците и маслата, за да видим реално каква е ситуацията. Иначе колата върви много добре и не се усеща някакъв проблем, освен лека детонация при запалване.
                  Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                  www.fiat-bg.org/forum

                  Коментар


                    #24
                    Виж си и дебитомера, че то това май им е слабата част (доже съм чувал че го водят консуматив), като за 600 лв

                    Коментар


                      #25
                      Оригинален дебитомер е 400 кинта, а заместителя му е за 220 лева.Но колата е супер! Цвета много ме кефи.

                      Коментар


                        #26
                        Да, и аз много й харесвам цвета! Едни лети джанти ще й заспят, но сега се охарчвам здраво покрай регистрации, застраховки, аларми и задължителни консумативи, така че джантите и музиката ще са по-натам. А между другото колата има 12 колони ( по 3 във всяка врата, две отпред на таблото, две на кората и две пищялки отзад, както и 2 малки пищялки от двете страни на таблото), но са с гаден плат, който се е захабил и е сдал багажа. Има ли вариант само колони да се претапицират?
                        Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                        www.fiat-bg.org/forum

                        Коментар


                          #27
                          Ха честито много е хубав цвета верно летите джанти са задължителни тея си ги остави на зимните гуми! Безопасно шофиране!!!
                          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #28
                            Колеги, аз да докладвам: смяна на всички филтри, ангренажен ремък и ролки, масло, труд и диагностика на ходова част - 405 лв. Подробната сметка ми е в колата, после ще пиша за нея, акто труда ми беше общо 70 лв от сумата. Пича каза, че няма проблеми колата - няма течове, ходовата част е добре, мотора е добре. Засега свърших с разходите.
                            Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                            www.fiat-bg.org/forum

                            Коментар


                              #29
                              Колеги, аз да докладвам: смяна на всички филтри, ангренажен ремък и ролки, масло, труд и диагностика на ходова част - 405 лв. Подробната сметка ми е в колата, после ще пиша за нея, акто труда ми беше общо 70 лв от сумата. Пича каза, че няма проблеми колата - няма течове, ходовата част е добре, мотора е добре. Засега свърших с разходите.
                              Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                              www.fiat-bg.org/forum

                              Коментар


                                #30
                                Предстои ми първа смяна на масло от както съм собственик на колата - майстора ми препоръча 5W40, реших да се доверя - взех го, но колата ми предполагам е на около 300 000 - имаше ли смисъл да правя това упражнение? 5 литра и филтър за 65 лева. Така или инак - утре го слагам, колеги ми казаха, че ще го "издуха" много бързо и ще доливам .. от как съм я взел - около 1000 км маслото не е мръднало не съм доливал нищо .. ?!Тънкото масло било много важно за турбината.. нямам идея - майстора товари ли ме или не?И изобщо според вас какво масло е добро за JTD ?
                                Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                                Коментар

                                Working...
                                X