Днес си взех турбина втора употреба, но "акутатора" е заминал. Имам от други турбини, но няма как да станат и затова мисля да използвам от друга турбина, но същият модел.Трябва ли "акутатора" който ще взема от едната турбина да се настрои за другата турбина и ако трябва, мога ли аз с шублера да измеря колко е навит единят и колко другият и така да го наглася.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо GARRETT GT2256V
Collapse
X
-
Настройка ти трябва задължително!И се прави не с шублер а със вакумпомпа на 0.6 вакум трябва да е опряло рамото във болта-и грижи нема да имаш!Болта който е като стопор на рамото незнам дали ме разбираш-рамото което управлява геометрията не го пипай посмъртно!Ако има нещо питай ще ти обесня!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
Има два болта, първият е който ограничава хода на геометрията (колко да затвори) а вторият е на самият акутатор. Този който ограничава хода на геометрията няма да го пипам посмъртно Ако ще въртя нещо то това ще е акутатора.Ако правилно съм те разбрал, при 0.6 вакум акутатора трябва да издърпа геометрията до ограничителният болт. Ако не успее от регулирането на акутатора се закарва до ограничителният болт. Довечера ще кача снимки за повече яснота.ЕДИТ: От днес изникна още един въпрос. От няколко места ми казват, че има вероятност вътре в турбината да има спекло масло и е хубаво да се почисти. Да ама като я отворя цялата и после ще иска баланс.Питах в Турбо Хют за почистване и баланс и ми обявиха 60лв. Сега се чудя дали да ги дам или да накисна турбината в газ за горене и така да седи до събота, преди монтажа я вадя и слагам.Я споделете вие какво мислите.
Коментар
-
Тази турбина с какво управление е? Дали е възможен монтажа и, а и коректната работа на JTD105 на Фиат?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар