Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Kaква е очертаната част от снимката - Stilo JTD ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kaква е очертаната част от снимката - Stilo JTD ?

    Ограденото в жълто ?Mотора е JTD115.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Демонтирай капака и ще разбереш.Според мен технологичен отвор който е спомагателен при оформянето на отдушника на двигателя както се вижда точно около тази кръгла тапа са и двата маркуча за вентилацията на картерните пари.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Мисля да сменям гантнитурата на капака, но ако там има филтър, да съм предварително подготвен и да го поръчам Та може вече някой да е свалял капака.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Най-вероятно ще има нещо заместващо филтър и улавящо маслените капки ,но не вярвам да се сменя ,а ще иска добро измиване с обезмаслител примерно.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          В епер изображението е с отвор, като на филтър, но няма инфо, всичко е с един номер - номера на капака.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Сепаратор на маслени пари.
            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

            Коментар


              #7
              Да, то това е ясно, вътре как е устроен, подлежи ли на чистене ? Има ли филтърна част ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                кола

                И на Путото има подобно нещо само че е като спирала която не се продава и не се сменя въпреки че се къса понякога .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  И Пунтото е така, за JTD става въпрос. В една от темите chaveto беше го чистил на Либрата като през него е оставил да минава разредител с помпа известно време.Според мен вътре е спираловиден канал и евентуално някаква мрежа, но няма филтър който да се сменя.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Да, то това е ясно, вътре как е устроен, подлежи ли на чистене ? Има ли филтърна част ?
                    Няма.Демек има ама е "вечна" и не се сменя. Няма филтриращ елемент, който да се задръства, примерно като на масления филтър, а се разчита единствено на физичните закони.Щом ще го сваляш по-добре го метни на пароструйката с обезмаслител, знам, че си подготвен за това. Това е по-добре от да смениш капака
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Паро или водо струйка ? Че първото го нямам, второто го имам
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Паро или водо струйка ? Че първото го нямам, второто го имам
                        Е добре де, сега за агрегатното състояние на водата ли ще правим проблем Там каквото имаш, за да изкараш налепите и мизерията, слагаш и газ.Да не слагаш и силикон на гарнитурата. Много хубаво почистване на повърхностите и стягаш на сухо. И дано си случил на читава гарнитура.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Tова е другия въпрос, който ме вълнува:Elring - Тех-КоGLASERGUARNITAUTOSPESSOVICTOR REINZPAYENGOETZEoт нула седмицатаили ОРИ от Ауто Италия/АА ?Динамометричен ключ си намерих :D
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Е този избор от нещата, които си дал е як.Все едно да питаш коя кола е по-готина, тъмно синята или черната.И двете се мърлят и двете от далече изглеждат черни, ама не баш Аз лично заложих на Elring защото са ти първи в списъка, а и такава сложих преди месец на БМВ-то.Пак имах избор и колкото и да се интересуваш всички имат постижения и имена в тази област.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Една идея по-скъпи са Елринг, което не е проблем, но повече ме кефи факта, че са от Тех-Ко :DНа изпускателния колектор сложих Payen.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X