Колеги искам да сложа горивен клапан защото май ми връща гориво и ми мени оборотие след всяко палене.След 5 секунди всичко се оправя и двигателя работи нормално.Та въпроса ми е къде трябва да го сложа?На входящото гориво но преди филтъра или преди помпота?Мотора е 1.9 чисто D. Няма ръчна помпа (круша).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за горивен клапан
Collapse
X
-
Монтирах само клапана,бес (круша) не намерих в неделя,но промяна няма.Проблема се появи след смяна на горивния филтър.Можели от там да идва всичко?Колегата nsn каза((виж горивния филтър пробките правят мизерий ))Това входящо и изходящо гориво ли е или дренажа от доло?Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г
Коментар
-
kamen_k написа:Колегата nsn каза((виж горивния филтър пробките правят мизерий ))Това входящо и изходящо гориво ли е или дренажа от доло?
Коментар
-
nikolce написа:kamen_k написа:Колегата nsn каза((виж горивния филтър пробките правят мизерий ))Това входящо и изходящо гориво ли е или дренажа от доло?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
От пробката от доло не капе предполагам че и въздух не взема от там,а си пали от половин оборот и след като поработи 5-6 секунди тогава вдига обороти,държи високи за 3-4 секунди и след това ги нормализира.Като се обезвъздушава не трябва ли да се отвори някъде да излезе този въздух?Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г
Коментар
-
Да, трябва да се развие пробката на помпата, а ако няма пробка се охлабва щуцера през който влиза нафтата в помпата и помпиш с крушата докато започне да излиза само нафта без въздух. Отгоре на фитъра също има пробка, развива се ключ 10, и се изкарва въздуха от филтъра. То първо филтъра се обевъздушава, ама аз започнах да обяснявам на обратно. Моя грешка.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Да, трябва да се развие пробката на помпата, а ако няма пробка се охлабва щуцера през който влиза нафтата в помпата и помпиш с крушата докато започне да излиза само нафта без въздух. Отгоре на фитъра също има пробка, развива се ключ 10, и се изкарва въздуха от филтъра. То първо филтъра се обевъздушава, ама аз започнах да обяснявам на обратно. Моя грешка.Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г
Коментар
-
Желателно е. Щом помпата досега се е обезвъздущавала сама, би трябвало да продължи сама да се обезвъздушава, но едва ли успява да го направи достатъчно добре. Друго си е да изкараш всичкия въздух от системата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар