Колега Марто, какво става с колата има ли развитие по въпроса? Аз имам Поло със 1.9 D AEF(чист дизел) и помпа Lucas DPC и до скоро имах същия проблем или поне за сега е решен със даване на предварение на помпата и чистене и проверка на дюзите. Само че колата стана доста по шумна от преди на първо палене(трака та се нетрае) иначе след това няма такова тракане. Въпреки че за сегя го няма придръпването, след доста четене имам съмнения за работата на електромагнитните клапани или както ги наричат някой електомагнитни авансатори(може да бъркам, но съм ги срещал и по двата начина написани). Също забелязвам, като подавам газ при увеличаване на оборотите няма това меко бръмчене, а все едно се бият бутала, клапани и др. Но това е само когато подавам плавно и задържа, а ако река да я смачкам на светофара тракането е по меко, и всичко това е само докато загрее напълно след това е друг автомобил.п.п Знам че не е форум за VW, но симптомите са същите, а и други с такова поло имат същите проблеми. А на майсторите по серивизите не им се занимава с тея колички защото ........ и аз незнам що.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всмукателни колектори 1.9Д
Collapse
X
-
GRISHITU написа:Колега Марто, какво става с колата има ли развитие по въпроса? Аз имам Поло със 1.9 D AEF(чист дизел) и помпа Lucas DPC и до скоро имах същия проблем или поне за сега е решен със даване на предварение на помпата и чистене и проверка на дюзите. Само че колата стана доста по шумна от преди на първо палене(трака та се нетрае) иначе след това няма такова тракане. Въпреки че за сегя го няма придръпването, след доста четене имам съмнения за работата на електромагнитните клапани или както ги наричат някой електомагнитни авансатори(може да бъркам, но съм ги срещал и по двата начина написани). Също забелязвам, като подавам газ при увеличаване на оборотите няма това меко бръмчене, а все едно се бият бутала, клапани и др. Но това е само когато подавам плавно и задържа, а ако река да я смачкам на светофара тракането е по меко, и всичко това е само докато загрее напълно след това е друг автомобил.п.п Знам че не е форум за VW, но симптомите са същите, а и други с такова поло имат същите проблеми. А на майсторите по серивизите не им се занимава с тея колички защото ........ и аз незнам що.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Най - накрая намерих решението случайно!Много хора казаха, че проблема е в електрониката и по точно в горивните таблици, да ама не! Ходих и на чип тунинг, решение йок.Един весел ден стартирах на 1-ва с много гас впрягайки 60-те коня на каляската и нещо каза дрян, колата се разтересе и продължи да ускорява. Следващата фаза се прояви веднага след случая. При преминаване от 3-та на 2-ра с достатъчно ниска скорост колата се разглобяваше от тресене и се вмирисваше на феродо.Закарах колата за смяна на съединител, оказа се обаче че огледалния и феродовия диск са здрави. Така технически съм БЕЗграмотен и ще го обясно тъпо. Лагера (аксиален се казва май, нищо че е Август) се е трил в лъчите на притискателя, което е довело до изкривяването им. Там има и едни пружини които се бяха разхлабили и се мърдаха съвсем лесно с ръка.Цялото удоволстие ми излезе към 400лв с труда.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Това със съединителя го минах отдавна, но при мен непомогна. Явно демферния маховик е обирал пулсацийте и сега с твърдия се показват. Последното което направих беше да навия болта който подпира лоста за жилото на газта и смъкнах оборотите от болтчето за оборотите за празен ход. И за сега нещата са добре, на ниски има повече мощност, няма го това резко сецане като преди и не троши камъни като преди докато е студена.
Коментар
-
specialista написа:Я чакай малко пич! Искаш да кажеш че твоята кола вече не придърпва?????Тия ги разправяй другаде че със смяна на съединител си решил проблема!Поздрави!Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Ти ще си първи щастливец на света!!!Казвам го с добри чувства.Това е някаква случайност или моментно състояние.Минал съм по тоя път като всичко съм правил със двете си ръце! Включително и разглобяване на кутията.Проблема беше и си остана в компютъра на колата.Дано си си решил проблема друго нямам какво да кажа,а че съм имам близка среща с това мисля че не се съмняваш както и че знам какво говоря!Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар