Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всмукателни колектори 1.9Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Yavor написа:
    За придърпването - имах до Февруари Пунто с този мотор, колега Специалиста съм го тормозил и аз по телефона.И при мен го имаше придърпването на по висока предавка - 4та и 5та при много ниски обороти.Определено не беше от кутията.Ама навъртяхме й 20-30к и замина по трасето
    Аз искам да и навъртя 100к, че разхода и много ме устройва. С всички задръствания покрай лошото време си карам с разход 5.2/100 Варненско. Извънградско минавам 130км с 4л нафта. Което ми е направо перфектно.
    Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

    Коментар


      #32
      Само ще вмъкна малко допълнение, незнам от къде точно идва проблема, но със сигърност не е в съединител и скоростна кутия. Защо ? - проблема става по-осезаем на по-големите предавки, защото на ДВГ му трябва мощност на голяма предавка и ниски обороти, а тогава най-много си проличва има ли проблем. А колегата разбирам че като мен държи да му работи ЕГР-а, затова ще го посъветвам да налива двигателно масло каквото предписва производитела, или поне да се увери, че това което налива е за ДВГ с ЕГР. В противен случай ще му се задръсти сукателния колектор наистина, и никакво отведждане на картерните газове в атмосферата, защото те ти пазят колектора от натрупване на нагар
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #33
        последно което и аз реших е да сваля смукателите да ги 4истя.самнявам се в тях
        Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

        Коментар


          #34
          колега,Марто,какво става с проблема ,намери ли някакво решение
          Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

          Коментар


            #35
            Колата я карам с предписаното масло от производителя. На Кората на капака пише, че се кара със Selenia Turbo Diesel 10w40 и го карам с точно това. Сигурен съм че сипаното масло е 100% истинско.Проблема не бе от смукателните колектори, чистих ги ефект 0.За мен проблема остава или в компютъра или в помпата, но помпата уж според помпаджията ми работи.В момента съм на изпити и нямам време да ровя по нея и да диря майстори.Обмислям да отида при колегата Специалиста когато му е удобно и да го решим проблема. Във Варна всички се хващат за ЕГР клапана и как проблема ми бил в него...
            Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

            Коментар


              #36
              интересно,4е преди 3 месеца ми го правеше много.махнах катализатора и 3 хил.км абсолютно никакав проблем.сега запо4на пак от време на време.какво толкова маслото.не сам сас селениа,но сащите букви и вискозитет като него.запушил сам егр.4истих дебитомера,но и го гледах дали работи.отворих капака ,давам газ без да сам изклю4ил буксата и вакуума ,тя не марда.незнам кога трябва да затваря.да не би да е прецакана и да работи когато си иска и от това да е
              Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

              Коментар


                #37
                dineca написа:
                интересно,4е преди 3 месеца ми го правеше много.махнах катализатора и 3 хил.км абсолютно никакав проблем.сега запо4на пак от време на време.какво толкова маслото.не сам сас селениа,но сащите букви и вискозитет като него.запушил сам егр.4истих дебитомера,но и го гледах дали работи.отворих капака ,давам газ без да сам изклю4ил буксата и вакуума ,тя не марда.незнам кога трябва да затваря.да не би да е прецакана и да работи когато си иска и от това да е
                Мда може и това да ти прави проблем.
                Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                Коментар


                  #38
                  dineca написа:
                  интересно,4е преди 3 месеца ми го правеше много.махнах катализатора и 3 хил.км абсолютно никакав проблем.сега запо4на пак от време на време.какво толкова маслото.не сам сас селениа,но сащите букви и вискозитет като него.запушил сам егр.4истих дебитомера,но и го гледах дали работи.отворих капака ,давам газ без да сам изклю4ил буксата и вакуума ,тя не марда.незнам кога трябва да затваря.да не би да е прецакана и да работи когато си иска и от това да е
                  След като си запушил ЕГР-а, може да слагаш и други марки масло, но със същия вискозитет ( числата преди и след "W" ), без да се притесняваш че ще ти се запуши смукателния колектор. Бъди сигурен обче, че ЕКУ си е програмирано да плзва ЕГР и като е изключен, нарушаваш нормалната работа на ДВГ ! Изключването на ЕГР само създава илюзията че колата върви повече.Ако всичко по ДВГ ти е изправно, независимо на колко хил. км. е, със и без ЕГР, колата си върви по един и същ начин. Подобряването на работата на ДВГ при изключване на ЕГР, е сигурен признак че има някакаъв проблем с датчиците. В това се уверих.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #39
                    Dido_Lyubenov написа:
                    dineca написа:
                    интересно,4е преди 3 месеца ми го правеше много.махнах катализатора и 3 хил.км абсолютно никакав проблем.сега запо4на пак от време на време.какво толкова маслото.не сам сас селениа,но сащите букви и вискозитет като него.запушил сам егр.4истих дебитомера,но и го гледах дали работи.отворих капака ,давам газ без да сам изклю4ил буксата и вакуума ,тя не марда.незнам кога трябва да затваря.да не би да е прецакана и да работи когато си иска и от това да е
                    След като си запушил ЕГР-а, може да слагаш и други марки масло, но със същия вискозитет ( числата преди и след "W" ), без да се притесняваш че ще ти се запуши смукателния колектор. Бъди сигурен обче, че ЕКУ си е програмирано да плзва ЕГР и като е изключен, нарушаваш нормалната работа на ДВГ ! Изключването на ЕГР само създава илюзията че колата върви повече.Ако всичко по ДВГ ти е изправно, независимо на колко хил. км. е, със и без ЕГР, колата си върви по един и същ начин. Подобряването на работата на ДВГ при изключване на ЕГР, е сигурен признак че има някакаъв проблем с датчиците. В това се уверих.
                    То и да не ти е запушен ЕГР-а можеш да сложиш друга марка масло, но трябва да отговаря на характеристиките за твоя автомобил.Аз смятам Селенията да я заменя с Лики Моли, но не знам какво да е още.Няма от къде да дойде това усещане при запушен ЕГР. Аз го запушвах, отпушвах, почиствах и разлика не усетих.
                    Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                    Коментар


                      #40
                      досега моита е карана само с лики моли.днес отка4их капака на ваздушната кутия при работещ мотор .тои променя малко работата си.и пак като го сложа са усеща.затова махнах филтара и днес карам така.вижда ми се по добре.да не би филтара да е проблем.на 3500 км. е,но е филтрон.вазможно ли е да е някакво менте.пробвах и резервара да отворя,да по4истя цедката,но не можах.на резба ли е този капак,незнам1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.) Тези, които нямат кирилица могат да си свалят и инсталират или да използват вградения кирилизатор към формата за писане на мнение. При нарушение потребителят получава официално предупреждение, а модераторите имат правото да изтрият мнението по своя преценка. УВАЖАВАЙТЕ БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК! Това е български форум - не международен. Модераторски екип.
                      Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                      Коментар


                        #41
                        [quote="dineca"]досега моита е карана само с лики моли.днес отка4их капака на ваздушната кутия при работещ мотор .тои променя малко работата си.и пак като го сложа са усеща.затова махнах филтара и днес карам така.вижда ми се по добре.да не би филтара да е проблем.на 3500 км. е,но е филтрон.вазможно ли е да е някакво менте.пробвах и резервара да отворя,да по4истя цедката,но не можах.на резба ли е този капак,незнам.Отверка и чук за начало ще ти свършат работа.

                        Коментар


                          #42
                          Не си карайте колите без въздушен и горивен филтър ! Нямате представа какво шлайфане на цилиндрите се получава от прахоляка който засмуква колата през смукателния колектор ако няма филтър. Може и нешо по-големичко да смукне и да запецне по клапаните - те тогава става много интересно. Маслото което препоръчва завода производител не е само една марка, посочени са няколко които отговарят на спецификациите. Избора коя марка да е, е личен, както и наливането на всякакви други бози. На който му пука за ДВГ, си налива каквото си трябва.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #43
                            последно пак го има проблема.сега се самнявам че взима ваздух от барзите вразки.вазможно ли е.да взема да ги сменя с маркучи с скоби
                            Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                            Коментар


                              #44
                              dineca написа:
                              последно пак го има проблема.сега се самнявам че взима ваздух от барзите вразки.вазможно ли е.да взема да ги сменя с маркучи с скоби
                              Съмнявам се проблема да ти е там
                              Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                              Коментар


                                #45
                                Здравейте колеги,бях обещал да пиша когато има някакъв резултат по проблема на предърпването.Много работа се отхвърли ,и причината така и не се откри.Всеки би заключил че помпата прави номера и в крайна сметка тя е нещото дето дава повече или по-малко гориво,обаче в случая тя се явява един изпълнител на команди!Помпата съм я разглобявал много пъти с надеждата да открия проблем във механиката,но уви.Електриките които са накичени по нея(клапани и датчици) съм ги сменял много пъти с такива от други помпи като за целта съм ги сменял комплект всички или един по един и то със три различни комплекта.Резултата е нула.Проблема си остава.Няма разлика и дали е със включен или изключен ЕГР;дебитомер;вакум към дебитомера и т.н. Мисля че тук става дума за някакъв софтуерен проблем и тук съм безсилен.Моля колегите които се занимават със ремап да споделят мнение и дали някой би се навил да експериментира с този модел.Мисля че е ясен модел но за всеки случай Пунто1.9 ДС. Мотора е атмосверна версия на този който се поставя на ТД100 и ТД 75и е със ел.помпа на Лукас от типа ЕПИК.Компютъра е на Лукас.Тръгнала е някаква зараза по този модел и трябва спешно да се вземат мерки.Очаквам да се отзоват маперите,като вече съм питал тук там и ми отказаха да се занимават със този модел.Кой приема предизвикателството?????Поздрави на всички!

                                Коментар

                                Working...
                                X