Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всмукателни колектори 1.9Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    toddorov написа:
    Марто написа:
    Вчера с колега @Lubomm изчистихме цедката, има някакво подобрение, но основния проблем си остана. Колата я карах градско и нямаше как да я карам с 60 - 70км/ч за да видя намаляло ли е придръпването или си е същото.Обмислям го и този вариант да откача маркуча.До момента да обобщя темата:ГНП - Не е виновно за проблемаЕГР - Чисто ново и работи коректноВсички филтри - Са сменениВсички маркучи от ГНП нататък - СменениЦедката - ПочистенаВсмукателен колектор - Все още не съм го пипал, но според диагностика ми в него бил проблема.Изпускателна с-ма - Нея не съм я пипалП.П Маркуча на всмукателните колектори няма как да го сваля. Всмукателния колектор е заедно с капака на двигателя и стига чак до филтърната кутия, на която се намира и ЕГР клапана. Всичко това е пластмасово и няма как да го сваля и да карам така
    Здравейте и от мен,имах го същия проблем клапата на всмукателния колектор се държи на три винта ,свали я без да откачваш кабелната букса и вакумния маркуч след което запали колата и като подаваш газ виж дали клапата се движи,ако не то това ти е проблема,поне при мен беше така.
    Колега въпросната клапа е чисто нова, купена преди няма и месец. Работи си коректно.Проблема не е в нея. Когато я Анулирам, проблема си Остава.
    Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

    Коментар


      #17
      Решението на проблема е в скоростната кутия. Най вероятно в първичния вал. Проблема се появява леко на 3-та , на 4-та е осезаемо неприятно а на 5-та могат да ви изпаднат пломбите.Имах съмнения за скоростна кутия и се оказаха верни. Когато карам с въпросната скорост и прекъсва натискам съединителя и го отпускам прекъсването го няма и след някакъв кратък период от време (няколко секунди) пак се появява.Задна предавка понякога не влиза от първия път, а по някога дори и изхърква леко. Случва се 3-та и 4-та да влизат трудно, сякаш има нещо като пластина която задържа скоростния лост и влиза тегаво. Това със скоростите влизането на предавките го прави рядко.Вчера ми се случи да тръгна на мокро от кръстовище с повече газ и гумите леко превъртяха и се чу едно еднократно изпукване из под колата. Нещо или се е наместило или се е разместило.Качихме колата на подемник и я подкарахме, ефекта е същия като усещането за притреперването е по лек.Сякаш при определена скорост на определена предавка нещо я затяга - задушава.
      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

      Коментар


        #18
        според мене това е нередовно даване на цялата газ... не се шегувам земи я отпуши тая кола
        leave something of the happiness you bring

        Коментар


          #19
          Bravo 1.9 JTD написа:
          според мене това е нередовно даване на цялата газ... не се шегувам земи я отпуши тая кола
          Кое точно е нередовно давана на цялата газ? Проблема в скоростната кутия или по запушените колектори? Колкото и както да я настъпвам те сами няма да се отпушат. Вчера ги сваляхме и мога да кажа, че не бяха запушени. Освен това тези колектори са огромни, за да се запушат се изисква адски огромно усилие. Колата през ден я карам на магистралата със 130/140 по цялата и дължина.
          Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

          Коментар


            #20
            незнам ама много спънати коли са се оказали от каране в градски условия с 20 и пречещи на движението дано не е от това. Успех
            leave something of the happiness you bring

            Коментар


              #21
              Bravo 1.9 JTD написа:
              незнам ама много спънати коли са се оказали от каране в градски условия с 20 и пречещи на движението дано не е от това. Успех
              Не мога да кажа, че колата е спъната. Като я настъпиш върви, е не като някоя 100 коньова такава, но пък е икономична. Във Варна най - много ми е харчила 5.2/100 градско като си я настъпвам. До Бургас отивам с 4л нафта. Това си ме устройва перфектно. Количката си е супер икономична.
              Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

              Коментар


                #22
                Не бързай да правиш нищо по кутията!Проблема не е там!Всичко се върти около управлението на помпата.На това с което си блъскам главата само си удвоява цикловото колчество гориво при 1600 об.,или поне това се вижда по време на теста в движение.Нямам нормално обяснение,за сега ще напавя една профилактика на помпата и ще търся друг компютър за проба.

                Коментар


                  #23
                  specialista написа:
                  Не бързай да правиш нищо по кутията!Проблема не е там!Всичко се върти около управлението на помпата.На това с което си блъскам главата само си удвоява цикловото колчество гориво при 1600 об.,или поне това се вижда по време на теста в движение.Нямам нормално обяснение,за сега ще напавя една профилактика на помпата и ще търся друг компютър за проба.
                  Дизелджиие тука до това го докараха. Направо вече съм в пълен шах.Проблема се явява при 3-та почти недоловимо, при 4 -та много осезаемо а при 5-та си е кошмар.Тестваха я колата караха я, диагностики и правиха, на подемник я качваха да я тестват с вдигнати гуми...За сега ще я карам така, ако е скоростна кутия рано или късно ще се счупи.Като ми минат изпитите до 2 седмици ще ти се обадя да видим кога ще е удобно да дойда до Ямбол да я видиш и ти колата.
                  Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                  Коментар


                    #24
                    накрая какво стана с предарпването.и при мен е така.аз мисля да не е егр
                    Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                    Коментар


                      #25
                      dineca написа:
                      накрая какво стана с предарпването.и при мен е така.аз мисля да не е егр
                      Още си го има.За мен е или съединител или скорости.Скоростите са тегави, натискам съединителя, отпускам го и всичко си е нормално. Придърпването и на 3-та се усили, след тестовете онези дни, което ме навежда към скоростната кутия. Преди на 3-та придръпваше малко. Както карам колата се люшка, не променям нито скоростта нито оборотите и се получава едно рязко разтрисане с нещо като лек пукот и всичко заспива.В момента, чакам да видя какво ще изплющи. Или ще е съединител и скорости, вече нямам идея какво може да е.П.п. Сякаш и на 2-ра започва леко да тресе колата....
                      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                      Коментар


                        #26
                        На това Пунто с което се занимавам когато мога проблема с придърпването е на 1600 об. като по същия начин на трета около 35 км./ч е слабо доловимо ,на четвърта е с 55 км./ч и е силно и на пета е на 85 км./ч и там е трагедия.Не го прави когато се кара спортно!!!На теста в движение това което се вижда като отклонение е само моментно самоувеличаване на цикловото количестви гориво!А зада си даде газ трябва да се премести ротора,а неговата стойност винаги се покрива от исканата от контролера.Нямам време в момента зает съм със други неща въпреки че бих искал отдавна да съм и намерил проблема.Когато го открия и реша ще мога да кажа повече по въпроса.

                        Коментар


                          #27
                          моита го правеше преди 3 месеца,махнах катализатора-беше запушен и се оправи,сега пак.затова мисля 4е от егр го прави и то не всеки пат
                          Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                          Коментар


                            #28
                            сложих и ламаринка на изхода на егр и пак го прави.направо незнам какво става.работата е 4е не е постоянно
                            Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                            Коментар


                              #29
                              dineca написа:
                              сложих и ламаринка на изхода на егр и пак го прави.направо незнам какво става.работата е 4е не е постоянно
                              Има една клапа която се намира точно на кутията за възд. филтър. Проверете дали работи като хората. Ако е блокирала, пробвайте да я изчистите. Ако се опитате, да отворите пластмасата най - вероятно ще се счупи, а нова е 360лв :DДруг вариант на проблема с прекъсването е Горивната помпа. Също и цедката в резервоара. Намира се точно под задните седалки.@specialista- колата която е при тебе има ли го тоя проблем и при 2200 / 2500об/м?Мен ме съмнява съединителя много сериозно. Паркирам на задна и задницата се качва без проблем, но предницата неще, да се качи на бордюр висок не повече от 8см. Колата се опитва да се покачи, да съм гас до 2500-3000об/м и не иска да мръдне, мотора започва да глъхне и да изгасва. Направих 3 опита, веднъж я изтървах. Резултата бе само и единствено аромат от запален съединител... На някой по високи бордюри и на пред се затормозява...Сега ще кажете карай колата сложи 2-ра и дай рязко газ и то ще си проличи дали е заминал съединителя. Да ама Варна си е чисто езеро и при това с вълни. Вятъра е много силен. Преди малко карах по магистралата по пътя за бургас и при скорост от 70км/ч вятъра ми носеше колата на където му е кеф, е вярно че магистралата беше като река, но все пак....
                              Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                              Коментар


                                #30
                                За придърпването - имах до Февруари Пунто с този мотор, колега Специалиста съм го тормозил и аз по телефона.И при мен го имаше придърпването на по висока предавка - 4та и 5та при много ниски обороти.Определено не беше от кутията.Ама навъртяхме й 20-30к и замина по трасето
                                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                                Коментар

                                Working...
                                X