toddorov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всмукателни колектори 1.9Д
Collapse
X
-
Решението на проблема е в скоростната кутия. Най вероятно в първичния вал. Проблема се появява леко на 3-та , на 4-та е осезаемо неприятно а на 5-та могат да ви изпаднат пломбите.Имах съмнения за скоростна кутия и се оказаха верни. Когато карам с въпросната скорост и прекъсва натискам съединителя и го отпускам прекъсването го няма и след някакъв кратък период от време (няколко секунди) пак се появява.Задна предавка понякога не влиза от първия път, а по някога дори и изхърква леко. Случва се 3-та и 4-та да влизат трудно, сякаш има нещо като пластина която задържа скоростния лост и влиза тегаво. Това със скоростите влизането на предавките го прави рядко.Вчера ми се случи да тръгна на мокро от кръстовище с повече газ и гумите леко превъртяха и се чу едно еднократно изпукване из под колата. Нещо или се е наместило или се е разместило.Качихме колата на подемник и я подкарахме, ефекта е същия като усещането за притреперването е по лек.Сякаш при определена скорост на определена предавка нещо я затяга - задушава.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:според мене това е нередовно даване на цялата газ... не се шегувам земи я отпуши тая колаFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:незнам ама много спънати коли са се оказали от каране в градски условия с 20 и пречещи на движението дано не е от това. УспехFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Не бързай да правиш нищо по кутията!Проблема не е там!Всичко се върти около управлението на помпата.На това с което си блъскам главата само си удвоява цикловото колчество гориво при 1600 об.,или поне това се вижда по време на теста в движение.Нямам нормално обяснение,за сега ще напавя една профилактика на помпата и ще търся друг компютър за проба.
Коментар
-
specialista написа:Не бързай да правиш нищо по кутията!Проблема не е там!Всичко се върти около управлението на помпата.На това с което си блъскам главата само си удвоява цикловото колчество гориво при 1600 об.,или поне това се вижда по време на теста в движение.Нямам нормално обяснение,за сега ще напавя една профилактика на помпата и ще търся друг компютър за проба.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
dineca написа:накрая какво стана с предарпването.и при мен е така.аз мисля да не е егрFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
На това Пунто с което се занимавам когато мога проблема с придърпването е на 1600 об. като по същия начин на трета около 35 км./ч е слабо доловимо ,на четвърта е с 55 км./ч и е силно и на пета е на 85 км./ч и там е трагедия.Не го прави когато се кара спортно!!!На теста в движение това което се вижда като отклонение е само моментно самоувеличаване на цикловото количестви гориво!А зада си даде газ трябва да се премести ротора,а неговата стойност винаги се покрива от исканата от контролера.Нямам време в момента зает съм със други неща въпреки че бих искал отдавна да съм и намерил проблема.Когато го открия и реша ще мога да кажа повече по въпроса.
Коментар
-
dineca написа:сложих и ламаринка на изхода на егр и пак го прави.направо незнам какво става.работата е 4е не е постоянноFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
За придърпването - имах до Февруари Пунто с този мотор, колега Специалиста съм го тормозил и аз по телефона.И при мен го имаше придърпването на по висока предавка - 4та и 5та при много ниски обороти.Определено не беше от кутията.Ама навъртяхме й 20-30к и замина по трасетоAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар