Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне и ремонт на глава-браво 1.9ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне и ремонт на глава-браво 1.9ТД

    Зла участ колегиииииииииии, и мойта дойде да се занимавам с простотий. Диагнозата е както по-горе съм написал, а въпросите са ми какво да гледам, за какво трябва да внимавам, къде да търся евентуално глава и всякви такива подробности. За първи път се сблъсквам с такъв ремонт на мотор(говоря за всякакви коли) затова не съм запознат.

    #2
    Пусни още една тема и за гарнитурата на главата - 3 за щастие Първо свали главата и огледай гарнитурата за повредени места. За да свалиш главата, трябва първо да свалиш ангренажния ремък. А за да свалиш ангренажния ремък, трябва да свалиш пистовия и демпферната шайба. Сваляш дюзите и разкачаш кабелите на подгревните свещи, сваляш и вакуум помпата, и смукателния и изпускателния колектори, и каквото още е прикрепено към главата. Докато си почиваш доволен от напредващото разколачване, помисли си за термостата. След толкова прегрявания, главата със сигурност е изкривена, което води до шлайфане, но за по-сигурно първо трябва да я тестват да не е спукана. Провери и блока - тази повърхност на която ляга главата дали не е деформирана и като е заминала гарнитурата, олаждата теност дали не е направила каналче по повърхноста на блока. Да предположим, че вече си свалил главата и тя не е спукана... Даваш я да я шлайфат, но така и така сия свалил, провери леглата на клапаните в какво състояние са. Провери си лагерите на разпределителния вал. След шлайф на главата, правиш си един шлайф на клапаните (предполагам знаеш как става ), и докато си почиваш, вземи че смени вече пословичния термостат. Сглобяването по обратния ред, но с нови гарнитури - колектори, глава, капак на клапаните, и други не се сещам, но ти ще ги видиш.Успех
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Абе ти се смееш ама на мен никак не ми е смешно. От всякъде сякви хора ми говорят някви неща и както казах от 2 сервиза ми казаха, че е гарнитура или глава. Тук във форума, че е термостат. И понеже разбирам но не чак толкова немога да сгхвана какво общо има термостата с вкарването на компресия в охладителната система? ама никой не отговаря на тоя въпрос

      Коментар


        #4
        dolarcho написа:
        Абе ти се смееш ама на мен никак не ми е смешно. От всякъде сякви хора ми говорят някви неща и както казах от 2 сервиза ми казаха, че е гарнитура или глава. Тук във форума, че е термостат. И понеже разбирам но не чак толкова немога да сгхвана какво общо има термостата с вкарването на компресия в охладителната система? ама никой не отговаря на тоя въпрос
        В другата тема съм ти писал къде ви е грешката за да сте сигурни че е термостата.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          Така ... Ситуацията според мен е следната :1. Термостата не е отварял навреме и колата е прегряла няколко пъти.2. От прегряването е издухала гарнитурата на главата или и е спукала глава.3. Даваш малко късно точната информация в другата тема за този проблем, а очакваш да ти дадем верен отговор в началото.Има ли още нещ което не си споделил ?А смешно ми е, че този проблем се нищи в една тема, а ти пускаш още една за същото нещо, и сигурно се надяваш да ти кажем нещо по- различно.Хайде опиши откъде тръгна проблема, и в каква последователност си правил опитите с охлаждането, за да можем да ти дадем адекватен съвет какво да направиш. За сега си играем на познай к’во си мисля.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            [quote="Dido_Lyubenov"] А смешно ми е, че този проблем се нищи в една тема, а ти пускаш още една за същото нещо, и сигурно се надяваш да ти кажем нещо по- различно.Пълно глупости!!! Предната тема е за прегряването на колата а тази е за ремонта на главата което както знаеш са 2 много различни неща. Ако не ти е кеф не ПИШИ!!! Не давам късна информация, описвам проблема точно а и не разбирам закакво винаги в тия форуми има такива сърдитковци като ТЕБ който вместо да помогнат винаги почват да нападат и да обвиняват авторите на темите. АКО СЕ ЗАЯЖДАТА НЕ ПИШЕТЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!! И АКО МИСЛИШ ПАК ДА СЕ ЗАЯЖДАШ ПАК ПРОЧЕТИ ТОВА И НЕ ПИШИИИИИИ!!!! ПИШЕ ТОЗИ КОЙТО ИСКА И КОЙТО ИСКА ДА ПОМОГНЕ С ИНФОРМАЦИЯ НЕ С РАЗМИСЛИ И СТРАСТИ ЗА ТОВА КОЙ КОЛКО ТЕМИ БИЛ ПУСНАЛ ПЪК КАКВИ БИЛИ ПЪК КАКВО КАЗВАЛ И ОЩЕ 100 ГЛУПОСТИ!!! .... просто ...

            Коментар


              #7
              Задръж малко :D Не се сърдя аз, ти явно лесно се палиш. Извинявай, не искам да те обидя. Ако си забелязал, описх ти какво те чака, ако ще сваляш главата сам. Все пак от другата тема твърде късно разбрахме, че водата в разширителния съд бълбука и на студен ДВГ, съответно липсата на тази информация на по-ранен етап ни прати в друга насока. Затова, ако искаш да сме ти полезни, пиши как се развиха нещата от самото начало на проблема.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Така вече си говорим, бях се изнервил снощи и затова така малко подпалих но няма значение. Така или иначе колата вече е в сервиза и чакам информация от момчетата там. Като станат нещата ще пиша да се знае. Мерси все пак на всички за инфото

                Коментар

                Working...
                X