Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 jtd мени оборотите.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На 145цата ли ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      На Multipla JTD 110.На 145-цата 4,5 години и 120 000 км в БГ не се е обадил.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        Онзи ден логвах, добре е моя ... засега :DНа 3таНа 4та:
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Перфектен е.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #20
            вчера сложих регулатора и колата ба4каше.карах я 20 км и нямаше грижи.днес пак я размърдах и същата история.ту мени оборотите,ту не.дали съм купил прецакан регулатор и дали да купуван нов?

            Коментар


              #21
              Вземи от някой приятел/познат/колега регулатор, който работи със сигурност.Такава част само нова, все едно дюза от морга - 50/50%
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                тая кола я карам 4 години и тук преди месец ми се скапа регулатора.смених го с друг втора употреба и кара 1000 км.вчера сложих пак 2 рака и изкара 1 ден.освен да купя нов.писна ми вече.мисля си да не вкарва некви боклуци в него.филтъра ми е на 1000 км.

                Коментар


                  #23
                  Момчета,и регулатора и дюзите са във нафта и се скапват.Защо си мислите че като дадете пари на някоя морга ,те от рафта ще ви дадат нещо с гаранция.Първо никой не знае колко време е било на рафта,а за консервация да не говорим.Всеки казва че е свалено от работеща кола и сигурно е така,но как е работилои как е съхранено господ знае.Ходил съм по моргите да питам за ГНП-та за определени модели или просто от любопитство.Навсякъде ми казват че техните помпи са стендовани!!!Като ги попитам кой и къде ги е стендовал,настава смут сред персонала и се чудят какво да ми отговорят(това е при положение че не ме знаят).Последно ми казаха че така ги внасяли след като са минали стенд в чужбина!!! :D Та за регулаторите,на едно място ми отказвт вече да ми продадат регулатори щото не може ли да си продадат помпата после :D При положение че съм им отворил очите!Дюзите са в един кашон и се рови вътре докато се намери подходящия номер.

                  Коментар


                    #24
                    демек нов!

                    Коментар


                      #25
                      демек нов!

                      Коментар


                        #26
                        Не бързай ! Намери от някой, пробвай, направи 1-2 лога, че да не се окаже помпата....
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Провери куплунга и цялоста на кабелите към датчика(не регулатора) за налягането в рейла. При откачен датчик двигателя не гасне,а започва да мени оборотите и да работи по твърдо.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #28
                            няма ли да ми светне дюзата?ще погледна и кабелите

                            Коментар


                              #29
                              Трябва да светне,но като цяло се ориентирай към НОВ регулатор.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                #30
                                ама не свети.

                                Коментар

                                Working...
                                X