Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 jtd мени оборотите.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.9 jtd мени оборотите.

    Преди малко направих диагностика.При живите данни ми мени налягането на горивото.дали е от регулатора на помпата.не ми записва ниско налягане.записало ми е някаква друга грешка P0215 engine shut off sol.

    #2
    виж на колко процента работи регулатора но мисля че е от него като я настъпиш гасне ли
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      за сега не,но щом мени налягането сигурно е регулатора

      Коментар


        #4
        Re: Браво 1.9 jtd мени оборотите.

        sherybedrock написа:
        Преди малко направих диагностика.При живите данни ми мени налягането на горивото.дали е от регулатора на помпата.не ми записва ниско налягане.записало ми е някаква друга грешка P0215 engine shut off sol.
        Тази грешка е грешна. Игнорирай я. Колата няма "shut off sol." , така че няма как да имаш грешка в него. Ако това ще те успокои - и аз си я имам, служи ми като "Здравей!" когато си закача колата към компютър.

        Коментар


          #5
          P0215 според дебелите книги, за тоз ДВГ е :Electric Fuel Pump
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            ще намеря един регулатор да сменя и ще покаже! мерси за мненията

            Коментар


              #7
              Пробвай ако намериш, ето и помпата как да провериш:+
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Re: Браво 1.9 jtd мени оборотите.

                sherybedrock написа:
                Преди малко направих диагностика.При живите данни ми мени налягането на горивото.дали е от регулатора на помпата.не ми записва ниско налягане.записало ми е някаква друга грешка P0215 engine shut off sol.
                При мен е същия проблем!Вчера смених регулатора с такъв от работещ и колата заспа!Сменяй регулатора по възможност с нов!
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  #9
                  преди малко го смених и колата заспа... само ми е чудно кое в тоя регулатор струва толкова

                  Коментар


                    #10
                    sherybedrock написа:
                    преди малко го смених и колата заспа... само ми е чудно кое в тоя регулатор струва толкова
                    Не се чуди приятел,аз даже съм им правил десекция за да разбера какво точно става.Е разбрал съм ама и аз не знам защо е толкова скъпо това пърче метал.Ако беше евтино Бощ(великата марка) щяха да фалират!?!

                    Коментар


                      #11
                      как го отвоти това?как бай ганьо не го е хакнал?

                      Коментар


                        #12
                        sherybedrock написа:
                        как го отвоти това?как бай ганьо не го е хакнал?
                        Тук вече няма да коментирам.Не се сърди няма да кажа кое се разваля и как(и дали може )да се направи.Със хакване няма да стане повярвай ми.Няма да ви плаша ,но всеки който кара жтд ще си има работа със регулатор.

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          всеки който кара жтд ще си има работа със регулатор.
                          Преувеличаваш ако питаш мен
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            specialista написа:
                            всеки който кара жтд ще си има работа със регулатор.
                            Преувеличаваш ако питаш мен
                            Искренно се надявам да греша! За съжаление подчти всеки втори комън реал който е идвал с проблемибез значение марката и модела jtd,hdi,cdi, и т.н.е имал проблеми със регулатор,дюзи или и двете.Какъв е бил пробега и с какво гориво са карани немога да коментирам.Поздрави!

                            Коментар


                              #15
                              Причината е корозия.Поне в този който аз разглобих.Тази ръжда,която се образува ограничава и затруднява движението на иглата на клапана.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X