Здравеите,имам колата от около 3 години,много сам доволен ,като цяло.Единственото нещо,което ми прави впечатление е,че като чели нещо я спъва...Студена си варви доста прилично,като загрее няма този ряз,като на студено,понякога от 60-70,като я настапя не поема както трябва а усещам че трябва да е така,а понякога се изтрелва доста по добре,дали е скопена или нещо от кулера...?Иначе си пали безотказно,работи равно,бе никви ядове с мотора като цяло,много икономична е.А и този мотор на това купе,дарпа доста прилично,когато е по студена де,после все едно не и давам достатачно газ,когато изпреварвам понякога го имам това усещане де.Поздрави :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT CROMA 1.9TDid
Collapse
X
-
Re: FIAT CROMA 1.9TDid
ivopifeca написа:Здравеите,имам колата от около 3 години,много сам доволен ,като цяло.Единственото нещо,което ми прави впечатление е,че като чели нещо я спъва...Студена си варви доста прилично,като загрее няма този ряз,като на студено,понякога от 60-70,като я настапя не поема както трябва а усещам че трябва да е така,а понякога се изтрелва доста по добре,дали е скопена или нещо от кулера...?Иначе си пали безотказно,работи равно,бе никви ядове с мотора като цяло,много икономична е.А и този мотор на това купе,дарпа доста прилично,когато е по студена де,после все едно не и давам достатачно газ,когато изпреварвам понякога го имам това усещане де.Поздрави :D
-
ММММММ, любимата ми кола. Здрасти Георги, аз съм този с Кромата дето ти пращах помпите от София. По последни данни и настройки 4,3/100 до Варна и обратно при 100-120км/час. Просто, ремонта на помпата, който ми направи си казва думата :D . След като колегата казва че мотора му работи равномерно, явно е с D 1000 мотора, че моя C6000 даже и сега си притреперва. А щом е с D1000 значи има ЕГР. Или другия вариант е да има проблем с геометрията на турбото, както при мен. Колега, при рязко ускоряване светва ли ти лампата за турбото?
Коментар
-
Щом е 91 значи е стария мотор, тоест като моя. Следователно няма ЕГР. Единствената причина според мен да ти пада мощността като загрее е мотора да е поизносен. Но пък, един път да го прави а друг път не, няма логика. Освен да ти е запушен горивния филтър или резервоара.А сетих се и още нещо, тези коли правят проблеми с задните спирачни апарати. Провери дали случайно не ти задържа някое колело.
Коментар
-
Re: FIAT CROMA 1.9TDid
ivopifeca написа:Здравеите,имам колата от около 3 години,много сам доволен ,като цяло.Единственото нещо,което ми прави впечатление е,че като чели нещо я спъва...Студена си варви доста прилично,като загрее няма този ряз,като на студено,понякога от 60-70,като я настапя не поема както трябва а усещам че трябва да е така,а понякога се изтрелва доста по добре,дали е скопена или нещо от кулера...?Иначе си пали безотказно,работи равно,бе никви ядове с мотора като цяло,много икономична е.А и този мотор на това купе,дарпа доста прилично,когато е по студена де,после все едно не и давам достатачно газ,когато изпреварвам понякога го имам това усещане де.Поздрави :D
Коментар
-
VET написа:ММММММ, любимата ми кола. Здрасти Георги, аз съм този с Кромата дето ти пращах помпите от София. По последни данни и настройки 4,3/100 до Варна и обратно при 100-120км/час. Просто, ремонта на помпата, който ми направи си казва думата :D . След като колегата казва че мотора му работи равномерно, явно е с D 1000 мотора, че моя C6000 даже и сега си притреперва. А щом е с D1000 значи има ЕГР. Или другия вариант е да има проблем с геометрията на турбото, както при мен. Колега, при рязко ускоряване светва ли ти лампата за турбото?
Коментар
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 ами не, още не съм стигнал до буса. Мисля сега да си поиграя първо с новата ми крома пък после и с буса, ама както каза ако ми остане време.А апаратите трябва от време на време да се разглобяват и почистват. И други да вземеш пак ще е същото, просто апаратите залепват за водещите планки и трябва да се почиства. Иначе телефона ми е 0885 061 999 СтоилЛека вечер
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар