Здравейте, колеги !Търсих подходяща тема да си задам въпроса, но не намерих. Въпроса е: Има ли начин да разбера без диагнотика, работи ли дебитомера на ТД100 ?Днес го свалях да го почистя, и нещо не ми хареса по пластината, но не се вижда хубаво и незнам дефект ли е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дебитомер на ТД100 - работи ли ?
Collapse
X
-
мисля, че няма друг начин освен диагностика, понеже той е обвързан с темп на въздуха и режима на двг-то. Може да премериш съпротивление, но дотам, не виждам какво ще помогне това. Вместо да даваш пари за диагностика ти препорчъвам да си вземеш един кабел за 20 -30 лв и да си правиш диагностиката сам.Аз си взех от ибей за 7 паунда и всичко е ок.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=78084Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
М дааа... Смених го и като че ли подобрението в работата на ДВГ е съществено. Направих си обаче един експеримент преди това - откачих ЕГР-а, и се дъреше значително по-добре със скапан дебитомер без ЕГР. След като смених дебитомера, закачих обратно ЕГР-а и колата се държи още по-добре отколкото със скапан дебитомер и изключен ЕГР И дим от ауспуха почти няма когато я настъпя рязко, а на празен ход на място не излиза абсолютно никакъв дим. Е, за моя ДВГ дебитомера ми излезе 140 лв. с отстъпка, но пък си струва да работиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
emzo написа:Дебиломера при ТД100 по спомени служи само за едно нещо - ЕГР-а , тъй че ако е затапен все тая.Но винаги може да бъркамОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:emzo написа:Дебиломера при ТД100 по спомени служи само за едно нещо - ЕГР-а , тъй че ако е затапен все тая.Но винаги може да бъркамФиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
ivannik написа:Dido_Lyubenov написа:emzo написа:Дебиломера при ТД100 по спомени служи само за едно нещо - ЕГР-а , тъй че ако е затапен все тая.Но винаги може да бъркамОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Преди време питах и ми казаха така: Дебитомера при ТД 100 не влияе на колата при затапен ЕГР. Но на мен не ми се вярва . колата ми предрапва и се ускорява когато си иска. Помпата нетече и няма въздух. Умна дюза сменена. Както карама на втора и изведнаж все едно прекарва мизерия и се изтрелва напред и после забие нос. мисля да сменя и датчик колянов вал. Не пуши черно.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Това, че дебитомера не играе роля при затапен ЕГР при ТД100, е някаква измишлильотина на някой пишман майстор, който е намерил начин да накара ТД100 да работи малко по-добре със скапан дебитомер, и от там сега всички като папагали повтарят, че дебитомер и ЕГР са излишни и дори вредни при тзи двигатели. Абсолютни глупости ! Искам да го чуя от този който е проектирал този ДВГ, и да ми демонстрира как с едно просто затапване на ЕГР и скапан дебитомер, ще ми върви колата по-добре, спо-малко ( почти никакъв ) дим през ауспуха и с по-малък разход на гориво. Смея да твърдя, че в момента моя ДВГ работи перфектно, и то благодарение на това, че не се мисля за по-голям специалист от тези които са го проектирали. Другото заради което съм почти убеден, че съм прав е, че на ТД100 има "авансаторен" клапан, който определя началото на впръскване на гориво, съответно и момента в който спира подаване на гориво към дюзите, като по този начин определя "порцията" необходима в дадения момент. За да се случи това, трябва в ЕКУ да постъпва информация колко въздух влиза в цилиндрите. Ако няма дебитомер, как аджеба ще се управлява този процес ???Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
avent написа:Преди време питах и ми казаха така: Дебитомера при ТД 100 не влияе на колата при затапен ЕГР. Но на мен не ми се вярва . колата ми предрапва и се ускорява когато си иска. Помпата нетече и няма въздух. Умна дюза сменена. Както карама на втора и изведнаж все едно прекарва мизерия и се изтрелва напред и после забие нос.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Тя е ОК, НОВА Е. Като извадя маркуча от колекторната тръба и няма мокро нафтица. Ако ми е заминал датчика на коляновия вал и от време на време ми сработва? Като получа това изстрелване оборотите са към 1000 и двигателя работи много пъргаво/динамичен и става по безшумен. след като смених умната дюза има промяна в него но не това което трябваФиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар