Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на турбо TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nsn написа:
    струвами се че ти много четеш и малко РАЗБИРАШ незнам дали аз го лъжа или не той да вярва на когото иска но мене лично оборотите ме притесняват повече отколкото частиците които трудно ще излязат от цилиндрите.За да се счупат лопатките на турбото трябва да се скъса оста та лопатките(които правят налягането) да се ударат в черупката и да се откъснат или луфтът да е много голям но колата е щяла да гори много масло и да пуши повече от Трабант
    Какво има да те притесняват оборотите, започва да влиза масло в смукателният колектор през турбината, маслото се пали и оборотите отиват на макс.А за луфта и горенето на маслото пък въобще не искам да го коментирам. Разни разбирачи така се опитваха да ме убедят, че с луфта който имам на турбината..... няма начин да не гори масло. След като се съгласиха, че не гори масло...... изкараха двигателя за боклука, нямало налягане на маслото и затова колата не гори масло през турбината Колега няма какво да го мислиш, сваляй тази турбина щом е блокирала слагаш новата пълниш я с масло. Почистваш от филтъра до смукателният колектор всичко от маслото + твърдите частици, сглобяваш и палиш.След като запалиш е хубаво да се убедиш, че има масло към турбината.

    Коментар


      #17
      shonn91 написа:
      Вече 3ти ден се мъчим да свалим старата..искам да попитам освен на четрите болта които я държат към генерацията с едни планки,на нещо друго държи ли се?И няма само луфтове на оста,има даже и отчупени парчета от самата перка.
      4-ри болта към генерацията и 4-ри към колектора.Един от тия дето са към колектора не можеш да го развиеш, ако не смъкнеш целият колектор.Някъде из темата дето ти пратих трябва да съм го описал как става.Колектора се сваля и той много трудно. Има един болт на тръбата за ЕГР-а. Много трудно се развива.
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #18
        колега оборотите подминават максималните защото няма какво да ограничи колко масло да влезе в цилиндрите тоест регулатора не играе никаква роля и може някой клапан с някое бутало да се ЦЕЛУНАТ ето това ме притеснява но сигурно не е имало от къде да го прочетеж.shonn91Свали интеркулера и смукателния колектор и ги измий хубаво от маслото да не отидат отново оборотите на макс.виж дали белезите са както трябва вдигни едната предна гума вкючи на 5 и заварти гумата няколко оборота напред ако стигне до едно положение и не можеш да превартиш повече значи е ударила дано да не еУспех
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Хайде сега ти ми кажи кой е регулатора който ограничава оборотите Кажи ми също така как може две неща които са вързани с твърда връзка да се срещнат и то само защото оборотите са минали макс.Знаеш ли до колко оборота трябва да влезе този мотор, че пружината на клапана да няма време да го върне и челото на буталото да го удари Ти досега прочел ли си нещо

          Коментар


            #20
            Колеги трансплантацията е готова,всичко е точно.Благодаря и на колегата Герака за новото турбо!

            Коментар

            Working...
            X