nsn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на турбо TD100
Collapse
X
-
-
shonn91 написа:Вече 3ти ден се мъчим да свалим старата..искам да попитам освен на четрите болта които я държат към генерацията с едни планки,на нещо друго държи ли се?И няма само луфтове на оста,има даже и отчупени парчета от самата перка.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
колега оборотите подминават максималните защото няма какво да ограничи колко масло да влезе в цилиндрите тоест регулатора не играе никаква роля и може някой клапан с някое бутало да се ЦЕЛУНАТ ето това ме притеснява но сигурно не е имало от къде да го прочетеж.shonn91Свали интеркулера и смукателния колектор и ги измий хубаво от маслото да не отидат отново оборотите на макс.виж дали белезите са както трябва вдигни едната предна гума вкючи на 5 и заварти гумата няколко оборота напред ако стигне до едно положение и не можеш да превартиш повече значи е ударила дано да не еУспехBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Хайде сега ти ми кажи кой е регулатора който ограничава оборотите Кажи ми също така как може две неща които са вързани с твърда връзка да се срещнат и то само защото оборотите са минали макс.Знаеш ли до колко оборота трябва да влезе този мотор, че пружината на клапана да няма време да го върне и челото на буталото да го удари Ти досега прочел ли си нещо
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар