Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на турбо TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на турбо TD100

    Вчера внезапно колата изгуби мощност,започна да се чува някакво тракане,и като спрях на място колата сама вдигна обороти до прекъсвач.След проверка остановихме че турбината е заминала..вообще не върти,и има много голям луфт вътре на оста.Смятам да си взема друга втора употреба.Интересува ме налага ли се някаква диагностика след смяна на турбината. Колата е Bravo 1.9 TD100 1996г.

    #2
    Налага се почистване най вече на смукателната част. Като смениш турбината я напълни с масло преди да запалиш. След като запалиш провери дали стига масло до нея. Остави да поработи на ниските обороти няколко мин. преди да започнеш да я форсираш.

    Коментар


      #3
      никаква диагностика не трябва слагай другата пали и карай може и без да я пълниш с масло тя маслената помпа ще си качи масло още докато завартиш на стартер
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        nsn написа:
        никаква диагностика не трябва слагай другата пали и карай може и без да я пълниш с масло тя маслената помпа ще си качи масло още докато завартиш на стартер
        Не лъжи човека, знаеш ли заради такива като теб колко народ е изгорял с хиляди левове за турбини.Да не говорим, че може да има още масло в смукателните тръби, твърди частици................Всичко което е вътре ще мине през двигателя и от там в новата турбина.Това са последиците за топлата страна от попадане на нещо

        Коментар


          #5
          колега не го лъжа той казва че има голям луфт а не че турбината се е раздробила на парчета
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...6&highlight=В началото няма много общо темата, но към края мисля че бях писал как съм се оправил с моето.Имаше около 5мм аксиален луфт, но реших да го сменя преди да стане лошо.Писах ти мисля и лично за една турбина
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              nsn написа:
              колега не го лъжа той казва че има голям луфт а не че турбината се е раздробила на парчета
              Чуло се е тракане............... няма да ти казвам колко близо минават работните колела.След смяна на турбина някои неща са задължителни, това, че някой хора не ги правят не значи, че не са.

              Коментар


                #8
                колега ако частици от лопатките на турбото са се откъснали са утишли в кулера и чак тогава в смукателния колектор
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  колега shonn91 колата като вдигна оборотите на макс как я угаси
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    nsn написа:
                    колега ако частици от лопатките на турбото са се откъснали са утишли в кулера и чак тогава в смукателния колектор
                    Да а след това минават през цилиндрите и от там отново в новата турбината

                    Коментар


                      #11
                      не всичко което влезе в цилиндрите излиза от тях особено метални частици някой остават завинаги или в буталото или в главата но проблема е защо колата е вдигнала оборотите на макс защото око е почнала да работи на масло идващо от турбото металните частици са най-малкия проблем за това май не си се замислял. Другото което може да е станало е проблем да има с ГНП-то и тракането и оборотите да са от него което е по добрият вариант
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Да не говорим, че може да има още масло в смукателните тръби
                        Явно те мързи да четеш и обичаш само да философстваш.

                        Коментар


                          #13
                          струвами се че ти много четеш и малко РАЗБИРАШ незнам дали аз го лъжа или не той да вярва на когото иска но мене лично оборотите ме притесняват повече отколкото частиците които трудно ще излязат от цилиндрите.За да се счупат лопатките на турбото трябва да се скъса оста та лопатките(които правят налягането) да се ударат в черупката и да се откъснат или луфтът да е много голям но колата е щяла да гори много масло и да пуши повече от Трабант
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            nsn написа:
                            колега shonn91 колата като вдигна оборотите на макс как я угаси
                            Първо пробвах от ключа,но колата продъжи да си работи в 5к оборота и и набих трета и изгасна

                            Коментар


                              #15
                              Вече 3ти ден се мъчим да свалим старата..искам да попитам освен на четрите болта които я държат към генерацията с едни планки,на нещо друго държи ли се?И няма само луфтове на оста,има даже и отчупени парчета от самата перка.

                              Коментар

                              Working...
                              X