Вчера внезапно колата изгуби мощност,започна да се чува някакво тракане,и като спрях на място колата сама вдигна обороти до прекъсвач.След проверка остановихме че турбината е заминала..вообще не върти,и има много голям луфт вътре на оста.Смятам да си взема друга втора употреба.Интересува ме налага ли се някаква диагностика след смяна на турбината. Колата е Bravo 1.9 TD100 1996г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на турбо TD100
Collapse
X
-
nsn написа:никаква диагностика не трябва слагай другата пали и карай може и без да я пълниш с масло тя маслената помпа ще си качи масло още докато завартиш на стартер
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...6&highlight=В началото няма много общо темата, но към края мисля че бях писал как съм се оправил с моето.Имаше около 5мм аксиален луфт, но реших да го сменя преди да стане лошо.Писах ти мисля и лично за една турбинаEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
не всичко което влезе в цилиндрите излиза от тях особено метални частици някой остават завинаги или в буталото или в главата но проблема е защо колата е вдигнала оборотите на макс защото око е почнала да работи на масло идващо от турбото металните частици са най-малкия проблем за това май не си се замислял. Другото което може да е станало е проблем да има с ГНП-то и тракането и оборотите да са от него което е по добрият вариантBravo 1.9d 97г
Коментар
-
струвами се че ти много четеш и малко РАЗБИРАШ незнам дали аз го лъжа или не той да вярва на когото иска но мене лично оборотите ме притесняват повече отколкото частиците които трудно ще излязат от цилиндрите.За да се счупат лопатките на турбото трябва да се скъса оста та лопатките(които правят налягането) да се ударат в черупката и да се откъснат или луфтът да е много голям но колата е щяла да гори много масло и да пуши повече от ТрабантBravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар