Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странна ситуация при моето TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странна ситуация при моето TD100

    Преди време,забелязох,че нещо в горивната система,не е наред.Снимката долу,показва какъв точно е проблема.Незнам кога,как и защо се е получило това нещо.Моля без глупави коментари,а само за конкретни мнение,препоръки и насоки,по възтановяването на системата, така както трябва да е.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    #2
    Аз ли съм кьорав незнам ама не виждам нищо странно в снимката?? Би ли уточнил какъв е проблема??
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      А бе пич,това кабелче дето излиза от трета дюза да не е за така наречената "умна" дюза.Ако е така да знаеш че мястото и не е там! Тази дюза се слага на първи цилиндър! Не е ясно още какво и защо е променено.Мисля че от тази смяна ти стои и не естествено тръбичката на трета дюза.От снимката това успях да видя,ако имаш някакъв конкретен въпрос ще и е по-лесно да отговоря.Успех!п.с. на трети цилиндър дюзата се слага на други марки коли

      Коментар


        #4
        specialista написа:
        А бе пич,това кабелче дето излиза от трета дюза да не е за така наречената "умна" дюза.Ако е така да знаеш че мястото и не е там! Тази дюза се слага на първи цилиндър! Не е ясно още какво и защо е променено.Мисля че от тази смяна ти стои и не естествено тръбичката на трета дюза.От снимката това успях да видя,ако имаш някакъв конкретен въпрос ще и е по-лесно да отговоря.Успех!п.с. на трети цилиндър дюзата се слага на други марки коли
        Именно това е проблема.Който се забелязва на пръв поглет,като махнеш кората.И мисля че вички проблеми по вървежа идват от там.Надявам се да няма други промени.Да питам при такава ситуация,има ли вероятност,компютъра да е препрограмиран.И сменям снимката,за да е по-ясно,за какво питам.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          Не случайно изказах съмнения че може и нещо друго да е променено.Закачал ли си колата на диагностика и ако да какви проблеми казва че има?За да си оправи центровката на компютъра му трябва сигнал от датчика на коляновия вал и от "умната"дюза.Ако няма синхрон нищо няма да може да направи компютъра.Виж ако е обърнат маховика на 180гр. нещата ще си дойдат на място,въпреки че не съм сигурен дали е възможно това(да се обърне неволно маховика).Ако е възможно и просто се е случило неволно,аз също бих потърсил начин да излъжа компютъра а не да демонтирам отново кутия и маховик.Това може да се разбере като се провери белега на маховика и на колелетата на разпределителния вал и на ГНП-то.Ако всички белези съвпадат то това за мен значи че някой тотално е объркал нещата след сваляне на дюзи.Успех!п.с.на този модел маховик се сваля само за да се смени семеринга на коляновия вал

          Коментар


            #6
            Ще ми се налага,да сменям съединител и ангренаж скоро.Такаче,мога да кажа в сервиза,да огледат по обстойно,как стоят нещата.Само трябва да измисля,кога и кой ден ще е.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар

            Working...
            X