Преди време,забелязох,че нещо в горивната система,не е наред.Снимката долу,показва какъв точно е проблема.Незнам кога,как и защо се е получило това нещо.Моля без глупави коментари,а само за конкретни мнение,препоръки и насоки,по възтановяването на системата, така както трябва да е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странна ситуация при моето TD100
Collapse
X
-
А бе пич,това кабелче дето излиза от трета дюза да не е за така наречената "умна" дюза.Ако е така да знаеш че мястото и не е там! Тази дюза се слага на първи цилиндър! Не е ясно още какво и защо е променено.Мисля че от тази смяна ти стои и не естествено тръбичката на трета дюза.От снимката това успях да видя,ако имаш някакъв конкретен въпрос ще и е по-лесно да отговоря.Успех!п.с. на трети цилиндър дюзата се слага на други марки коли
Коментар
-
specialista написа:А бе пич,това кабелче дето излиза от трета дюза да не е за така наречената "умна" дюза.Ако е така да знаеш че мястото и не е там! Тази дюза се слага на първи цилиндър! Не е ясно още какво и защо е променено.Мисля че от тази смяна ти стои и не естествено тръбичката на трета дюза.От снимката това успях да видя,ако имаш някакъв конкретен въпрос ще и е по-лесно да отговоря.Успех!п.с. на трети цилиндър дюзата се слага на други марки колиFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Не случайно изказах съмнения че може и нещо друго да е променено.Закачал ли си колата на диагностика и ако да какви проблеми казва че има?За да си оправи центровката на компютъра му трябва сигнал от датчика на коляновия вал и от "умната"дюза.Ако няма синхрон нищо няма да може да направи компютъра.Виж ако е обърнат маховика на 180гр. нещата ще си дойдат на място,въпреки че не съм сигурен дали е възможно това(да се обърне неволно маховика).Ако е възможно и просто се е случило неволно,аз също бих потърсил начин да излъжа компютъра а не да демонтирам отново кутия и маховик.Това може да се разбере като се провери белега на маховика и на колелетата на разпределителния вал и на ГНП-то.Ако всички белези съвпадат то това за мен значи че някой тотално е объркал нещата след сваляне на дюзи.Успех!п.с.на този модел маховик се сваля само за да се смени семеринга на коляновия вал
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар