Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замисляне при тръгване Stilo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Тези дни покарах няколко дизелови автомобили и ми направи следното нещо впечатление. При мен като тръгвам само на съединител в първия момент като зацепи леко съединителя има спад в оборотите и като че ли леко притриса. На колата ,която покарах като тръгвам само на съединител оборотите все едно са заковани и не мърдат или не видимо. На изхода на подземния ни паркинг баира е доста висок и ако спра после трябва доста газ да дам иначе ,ако колата е на полусъединител и колкото и да натискам газ-та не може да се изфорсира и няма мощност да се дръпне ,а трябва да отпусна съединителя и да подам тогава газ ,за да излезна.
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    Коментар


      #17
      Я направи един клип за да стане по наясно какво се опитваш да обясниш.

      Коментар


        #18
        http://www.youtube.com/watch?v=QXZJE...ature=youtu.be ето клип на който леко тръгвах със съединител. Имам усещане ,че педала на газ-та не ми е много чувствителен в началото. Потенциометъра подлежи ли на някаква ревизия?
        FIAT STILO 1.9JTD 2002

        Коментар


          #19
          Ревизия с ФЕС. При мен след затапване на ЕГР-а педала ми става много чувствителен, вярвай ми, че не искаш да ти е чувствителен :D На място не можеш да я задържиш между 1000 и 2000об/м По време на движение със скорост от 120км го натискаш само няколко %

          Коментар


            #20
            имам същия проблем.оказа се че турбото не прави достатъчно налягане.със затапен егр и здрав кулер и маркучи на 5000об прави1600мбара,при атм.налягане 1050мбара.отварях турбото,почистих байпасния клапан.втулките са6.витлата също,но това само на външен вид.в крайна сметка никаква промяна след маниполацията.сега се змислям за друго турбо

            Коментар


              #21
              http://www.youtube.com/watch?v=6KLoq...ature=youtu.be Ето още едно видео с по-добро качество. Иначе ЕГР съм го затапил с ламарина и нямам записани грешки в компютъра освен тази за ЕГР. Вчера правих един лог ,докъто правех няколко кръгчета и ето го файла. http://dox.bg/files/dw?a=327bbc34ba
              FIAT STILO 1.9JTD 2002

              Коментар


                #22
                Още не съм сигурен на къде точно биеш, но ако е това за тръгването по този наклон..... Без подаване на газ ще тръгнеш, но ще трябва да я задържиш на полусъединител. За да си тръгнеш нормално си иска подаване на газ. Утре ще ти направя един клип какъв е наклона при гаража ми и с колко газ мога да изкача наклона. Макар, че и без газ съм я вкарвал, но директно от улицата. Веднъж вече е потеглила и върви с ниските обороти, стъпи ли на наклона и оборотите падат, но ЕКУ-то веднага ги увеличава до към 900 и направо си засилва.П.С турбината доста ти се чува

                Коментар


                  #23
                  Ами ако тръгна от равното без газ сигурно с тихите обороти ще качи баира ,но не съм пробвал. Като спра в този баир ако пробвам само на полусъединител стига до едно място и загасва. Като подавам леко газ няма проблем ,но имам чувството ,че нещо не е наред или си въобразява само.П.С Това ,че се чува на зле ли е?
                  FIAT STILO 1.9JTD 2002

                  Коментар


                    #24
                    Принципно не е добре, но моята изкара 50к с такова виене и още можеше да кара, но я смених. Защото можеше да се наложи да сменя мотора.

                    Коментар


                      #25
                      Сега излизах от гаража и като от равното си я оставя на скорост без газ излиза без изобщо да мени оборотите. После в баира със съвсем леко газ излезе. Иначе може турбото да се чува ,че вие защото звука е записван от моно микрофон на фотоапарат и може да криви звука. Иначе на живо не вие ,иначе съм пипал турбината няма луфтове ,нито пък тече от някъде.
                      FIAT STILO 1.9JTD 2002

                      Коментар

                      Working...
                      X