Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замисляне при тръгване Stilo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замисляне при тръгване Stilo JTD

    Не знам дали е проблем ,но когато потеглям има едно замисляне на колата ,в което тя не ускорява и чак когато натисна педала още малко тръгва изведнъж все едно до сега някой я е дърпал назад и я е пуснал. Също ми прави впечатление при потегляне трябва да давам малко повечко газ ,примерно при тръгване в стръмен баир понякога не може да се изфорсира и се опитва да гасне и трябва да натисна съединителя и да я изфорсирам до към 1400-500 оборота и всичко е ОК. Няма записани грешки ,нямам светещи лампи по таблото. Дали е възможно да е от педала на газ-та?
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    #2
    съединител ?

    Коментар


      #3
      Или машинката на съединителя. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        #4
        Машинката я гледах още като слагах темпомата и си работи чудесно. За съединителя какви са му признаците?
        FIAT STILO 1.9JTD 2002

        Коментар


          #5
          Я пробвай на 5-та предавка при 50км/ч намачкай газта до долу, ускорява ли/тресе ли, буксува ли.
          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

          Коментар


            #6
            Пробвах това туко що. Тръгва да ускорява слабо до към 65-70 и от там вече почва да надува турбото ,нито тресе ,нито буксува ,оборотомера и скоростомера се движат в синхрон.
            FIAT STILO 1.9JTD 2002

            Коментар


              #7
              Значи съединител/маховика са ти ОК.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

              Коментар


                #8
                Няма начин да тръгнеш на стръмно без да и дадеш малко газ. Влизането ми в гаража е с голям наклон, ако не я вкарам в 1400-1500 оборота ще изгасне. Тръгва и губи мощност.

                Коментар


                  #9
                  Имах подобен проблем. Когато ускорявах при първоначално натискане на газта колата се замисляше и после тръгваше все ено някой ме е ритнал отзад :D . Проблема беше, че ми заяждаше ЕГР-а. След изолирането му проблема изчезна. Говоря за ТД100. Успех!
                  НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    Няма начин да тръгнеш на стръмно без да и дадеш малко газ. Влизането ми в гаража е с голям наклон, ако не я вкарам в 1400-1500 оборота ще изгасне. Тръгва и губи мощност.
                    Може би проблема не е в колата ,а в мен защото до сега съм карал само бензин ,а дизел карам от 10к.км. Иначе като я изфорсирам до към 1400-1500оборота никакви проблеми.
                    FIAT STILO 1.9JTD 2002

                    Коментар


                      #11
                      Огледай маркучите от въздушния филтър до турбото за пропуски, т.е. за възможни места да замуква по малко въздух, неизмерен от дебитомера. Малко да има и се отразява най-вече вниските обороти.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        Yavor написа:
                        Огледай маркучите от въздушния филтър до турбото за пропуски, т.е. за възможни места да замуква по малко въздух, неизмерен от дебитомера. Малко да има и се отразява най-вече вниските обороти.
                        Точно при Стилото едва ли ще окаже влияние, няма да навлизам в подробности.
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                        Коментар


                          #13
                          Най вероятно колегата си няма проблем с колата. Не може да тръгне в голям наклон без газ. Все пак това е турбо мотор а турбината на 1200об/м не надува и при наклон това си е проблем. Ако има проблеми с ЕГР-а въздуховодите.... най малкото което е, че ще пуши в повече.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Най вероятно колегата си няма проблем с колата. Не може да тръгне в голям наклон без газ. Все пак това е турбо мотор а турбината на 1200об/м не надува и при наклон това си е проблем. Ако има проблеми с ЕГР-а въздуховодите.... най малкото което е, че ще пуши в повече.
                            Ако цепнатината е между дебитомера и турбината няма да пуши
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                            Коментар


                              #15
                              mitaka_neikov написа:
                              chaveto написа:
                              Най вероятно колегата си няма проблем с колата. Не може да тръгне в голям наклон без газ. Все пак това е турбо мотор а турбината на 1200об/м не надува и при наклон това си е проблем. Ако има проблеми с ЕГР-а въздуховодите.... най малкото което е, че ще пуши в повече.
                              Ако цепнатината е между дебитомера и турбината няма да пуши
                              Ама няма и да върви и ще се форсира мудно :D

                              Коментар

                              Working...
                              X