Не знам дали е проблем ,но когато потеглям има едно замисляне на колата ,в което тя не ускорява и чак когато натисна педала още малко тръгва изведнъж все едно до сега някой я е дърпал назад и я е пуснал. Също ми прави впечатление при потегляне трябва да давам малко повечко газ ,примерно при тръгване в стръмен баир понякога не може да се изфорсира и се опитва да гасне и трябва да натисна съединителя и да я изфорсирам до към 1400-500 оборота и всичко е ОК. Няма записани грешки ,нямам светещи лампи по таблото. Дали е възможно да е от педала на газ-та?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замисляне при тръгване Stilo JTD
Collapse
X
-
Или машинката на съединителя. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Имах подобен проблем. Когато ускорявах при първоначално натискане на газта колата се замисляше и после тръгваше все ено някой ме е ритнал отзад :D . Проблема беше, че ми заяждаше ЕГР-а. След изолирането му проблема изчезна. Говоря за ТД100. Успех!НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
chaveto написа:Няма начин да тръгнеш на стръмно без да и дадеш малко газ. Влизането ми в гаража е с голям наклон, ако не я вкарам в 1400-1500 оборота ще изгасне. Тръгва и губи мощност.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Огледай маркучите от въздушния филтър до турбото за пропуски, т.е. за възможни места да замуква по малко въздух, неизмерен от дебитомера. Малко да има и се отразява най-вече вниските обороти.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Огледай маркучите от въздушния филтър до турбото за пропуски, т.е. за възможни места да замуква по малко въздух, неизмерен от дебитомера. Малко да има и се отразява най-вече вниските обороти.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
chaveto написа:Най вероятно колегата си няма проблем с колата. Не може да тръгне в голям наклон без газ. Все пак това е турбо мотор а турбината на 1200об/м не надува и при наклон това си е проблем. Ако има проблеми с ЕГР-а въздуховодите.... най малкото което е, че ще пуши в повече.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:chaveto написа:Най вероятно колегата си няма проблем с колата. Не може да тръгне в голям наклон без газ. Все пак това е турбо мотор а турбината на 1200об/м не надува и при наклон това си е проблем. Ако има проблеми с ЕГР-а въздуховодите.... най малкото което е, че ще пуши в повече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар