Турбината на Libra 1.9 JTD 116 к.с 2004 GT1749V еднаква ли е като тази на 2.4 GT2256VИдеята ми е от турбината на 1.9 да използвам само ротора с масленото тяло а от 2.4 да сложа охлювите.Според това което се продава в ebay (ремонтен комплект) става от GT1544 до GT2560.Въпросният комплект се състои от една втулка два сегмента.......... От това си вадя заключение, че турбините за който питам по нагоре са еднакви от вътре. На студената част и при двете пише М54 това до колкото знам е диаметъра на отвора. Разликата според мен е само в топлата страна, но там взимам от 2256 топлата страна и би трябвало да се получи турбина за 2.4 :DИдеята ми е да купя ремонтен комплект за 1749 и да си ремонтирам моята. Искам да купя такъв комплект защото само за тази турбина се продава с ротор и перки.Има комплекти за 2256 но там няма ротор ами само втулки и сегменти, а при мен е износен и ротора и перките..... и си трябва пълен комплект.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо GARRETT GT1749V и GT2256V
Collapse
X
-
Re: Турбо GARRETT GT1749V и GT2256V
chaveto написа:Турбината на Libra 1.9 JTD 116 к.с 2004 GT1749V еднаква ли е като тази на 2.4 GT2256VИдеята ми е от турбината на 1.9 да използвам само ротора с масленото тяло а от 2.4 да сложа охлювите.Според това което се продава в ebay (ремонтен комплект) става от GT1544 до GT2560.Въпросният комплект се състои от една втулка два сегмента.......... От това си вадя заключение, че турбините за който питам по нагоре са еднакви от вътре. На студената част и при двете пише М54 това до колкото знам е диаметъра на отвора. Разликата според мен е само в топлата страна, но там взимам от 2256 топлата страна и би трябвало да се получи турбина за 2.4 :DИдеята ми е да купя ремонтен комплект за 1749 и да си ремонтирам моята. Искам да купя такъв комплект защото само за тази турбина се продава с ротор и перки.Има комплекти за 2256 но там няма ротор ами само втулки и сегменти, а при мен е износен и ротора и перките..... и си трябва пълен комплект.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
Точно това ми е идеята. След като студената част е същата (поне според снимките) и според това М54 не би ли трябвало и перките да са същите.1749 не съм я виждал пред мен, щях да гледам една, но се оказа, че е продадена и така и не стана.В една фирма където рециклират турбо компресори извадиха (ако не се лъжа) 1749 и шефа с работника нещо си шушукаха. До колкото ги разбрахшефа: дали е същото, дали ще стане?работника: ще стане, разликата е само тук, ще ползваме неговата част.Точно заради този разговор и това което виждам, че се продава в Ebay реших, че разликата между двете турбини е само в охлювите. Има вариант само втулките и сегментите да са еднакви а перките различни, но това може да го каже човек който е по на ти с турбините или аз ако имам пред мен 1749
Коментар
-
http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...t3342959Ето ти ги двете една до друга.Иначе според мен по добре е да търсиш втора употреба. Къде ще балансираш турбината ако изобщо подобна интервенция е възможна.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
chaveto написа:Турбината ще намеря къде да я балансирам. Ако това М54 е диаметъра на перката би трябвало да са еднакви и двете от студената страна.Мен като цяло ме интересува ротора с перките дали е еднакъв на двете.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Да определено се оказва, че няма да стане. Просто са ме подвели с това М54 и затова се получиха толкова много въпроси. Последно питане GT2256V дали е същото като GT22 защото срещам и такива съкращения в комплектите от втулки и сегменти.П.С за последно съм решил да я отворя тази турбина и сам да си направя втулките. Няма да съм първият който ще направи тази процедура.Единствено ме притеснява, че имам леко нараняване на перката на студената страна.
Коментар
-
chaveto написа:Да определено се оказва, че няма да стане. Просто са ме подвели с това М54 и затова се получиха толкова много въпроси. Последно питане GT2256V дали е същото като GT22 защото срещам и такива съкращения в комплектите от втулки и сегменти.П.С за последно съм решил да я отворя тази турбина и сам да си направя втулките. Няма да съм първият който ще направи тази процедура.Единствено ме притеснява, че имам леко нараняване на перката на студената страна.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Не знам за какви баланси говорим, после ще кача снимки за да видите за какво става на въпрос. Турбината си беше с такива луфтове още като купих колата преди 50к. Кога е минало нещо през нея не знам. От топлата страна направо липсват части от перката, геометрията е наранена. От студената част се е износило колелото защото е опирало, на всичкото отгоре и то е наранено на върха на лопатките.Явно е влязло нещо през турбината, минало е през двигателя и отново е излязло през нея Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Дори и да и обера луфтовете пак нищо не правя без ротор с нови перки, геометрия.Утре ще ходя да видя каква ще ми предложат като нова.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар