Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо GARRETT GT1749V и GT2256V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбо GARRETT GT1749V и GT2256V

    Турбината на Libra 1.9 JTD 116 к.с 2004 GT1749V еднаква ли е като тази на 2.4 GT2256VИдеята ми е от турбината на 1.9 да използвам само ротора с масленото тяло а от 2.4 да сложа охлювите.Според това което се продава в ebay (ремонтен комплект) става от GT1544 до GT2560.Въпросният комплект се състои от една втулка два сегмента.......... От това си вадя заключение, че турбините за който питам по нагоре са еднакви от вътре. На студената част и при двете пише М54 това до колкото знам е диаметъра на отвора. Разликата според мен е само в топлата страна, но там взимам от 2256 топлата страна и би трябвало да се получи турбина за 2.4 :DИдеята ми е да купя ремонтен комплект за 1749 и да си ремонтирам моята. Искам да купя такъв комплект защото само за тази турбина се продава с ротор и перки.Има комплекти за 2256 но там няма ротор ами само втулки и сегменти, а при мен е износен и ротора и перките..... и си трябва пълен комплект.

    #2
    Re: Турбо GARRETT GT1749V и GT2256V

    chaveto написа:
    Турбината на Libra 1.9 JTD 116 к.с 2004 GT1749V еднаква ли е като тази на 2.4 GT2256VИдеята ми е от турбината на 1.9 да използвам само ротора с масленото тяло а от 2.4 да сложа охлювите.Според това което се продава в ebay (ремонтен комплект) става от GT1544 до GT2560.Въпросният комплект се състои от една втулка два сегмента.......... От това си вадя заключение, че турбините за който питам по нагоре са еднакви от вътре. На студената част и при двете пише М54 това до колкото знам е диаметъра на отвора. Разликата според мен е само в топлата страна, но там взимам от 2256 топлата страна и би трябвало да се получи турбина за 2.4 :DИдеята ми е да купя ремонтен комплект за 1749 и да си ремонтирам моята. Искам да купя такъв комплект защото само за тази турбина се продава с ротор и перки.Има комплекти за 2256 но там няма ротор ами само втулки и сегменти, а при мен е износен и ротора и перките..... и си трябва пълен комплект.
    Здравей, колега следя темите ти в lancia форума и виждам, че си влязал на дълбоко. След като са ти износени перките на ГТ2256, откъде ще се снабдиш с такива. Аз от написаното останах с впечатлението че искаш да вземеш направо ротора с перките от ГТ1749? А Перките са доста различни, надявам се си нямал това в предвид!
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    Коментар


      #3
      Точно това ми е идеята. След като студената част е същата (поне според снимките) и според това М54 не би ли трябвало и перките да са същите.1749 не съм я виждал пред мен, щях да гледам една, но се оказа, че е продадена и така и не стана.В една фирма където рециклират турбо компресори извадиха (ако не се лъжа) 1749 и шефа с работника нещо си шушукаха. До колкото ги разбрахшефа: дали е същото, дали ще стане?работника: ще стане, разликата е само тук, ще ползваме неговата част.Точно заради този разговор и това което виждам, че се продава в Ebay реших, че разликата между двете турбини е само в охлювите. Има вариант само втулките и сегментите да са еднакви а перките различни, но това може да го каже човек който е по на ти с турбините или аз ако имам пред мен 1749

      Коментар


        #4
        http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...t3342959Ето ти ги двете една до друга.Иначе според мен по добре е да търсиш втора употреба. Къде ще балансираш турбината ако изобщо подобна интервенция е възможна.
        Marea Weekend HLX Jtd 110

        oO(_)____////____(_)Oo

        Коментар


          #5
          Турбината ще намеря къде да я балансирам. Ако това М54 е диаметъра на перката би трябвало да са еднакви и двете от студената страна.Мен като цяло ме интересува ротора с перките дали е еднакъв на двете.

          Коментар


            #6
            М54 не е диаметъра на перката.Роторите заедно с втулките/лагерите може и да са същите(а може и да не са) но компресорните колела със сигурност са различни.Това от 1.9 има диаметър на ексдюсъра 49мм,а това от 2.4 - 56мм.

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Турбината ще намеря къде да я балансирам. Ако това М54 е диаметъра на перката би трябвало да са еднакви и двете от студената страна.Мен като цяло ме интересува ротора с перките дали е еднакъв на двете.
              Колега няма как да са еднакви и ще ти дам пример. Дори турбините на VW голф PD TDI 110,130 и 150 коня са с различни перки, въпреки че и трите са GT1749! Това 49 в името на турбината GT1749 означава, че Exducer-a на компресорното колело е 49мм, а при GT2256 е 56mm. За ставането то най- вероятно ще стане и турбината ще върти, но помисли си какво налягане и дебит ще има? Ето какво намерих из нета:GT2256V 2.4 JTD 140 HP Turbine wheel Inducer= 49,87 Exducer = 42,63 Tip width = 8,20 Blades = 9 Compressor Wheel Exducer = 56,00 Inducer = 39,62 Tip width = 3,92 Blades = 6+6GT1749 1.9 JTD 115 HP Turbine Wheel Inducer = 43,00 Exducer = 37,40 Tip width = 5,90 Blades = 9 Compressor wheel Exducer = 49.00 Inducer = 34.67 Tip width = 2.72 Blades = 6+6Сравни данните с твоята турбина, за да видиш дали са достоверни!Хаузинга трябва да е еднакъв и на двете! п.с. Само баланс незнам къде ще ти позволят да си направиш, защото повечето сервизи няма да сложат така направена някъде си турбина да я балансират ако не са я пипнали те, защото е рисковано, а и за да си я направиш при тях най вероятно.
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #8
                Да определено се оказва, че няма да стане. Просто са ме подвели с това М54 и затова се получиха толкова много въпроси. Последно питане GT2256V дали е същото като GT22 защото срещам и такива съкращения в комплектите от втулки и сегменти.П.С за последно съм решил да я отворя тази турбина и сам да си направя втулките. Няма да съм първият който ще направи тази процедура.Единствено ме притеснява, че имам леко нараняване на перката на студената страна.

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  Да определено се оказва, че няма да стане. Просто са ме подвели с това М54 и затова се получиха толкова много въпроси. Последно питане GT2256V дали е същото като GT22 защото срещам и такива съкращения в комплектите от втулки и сегменти.П.С за последно съм решил да я отворя тази турбина и сам да си направя втулките. Няма да съм първият който ще направи тази процедура.Единствено ме притеснява, че имам леко нараняване на перката на студената страна.
                  Колега незнам дали не е проблем това, че е наранена. Но по пътя на логиката, ако блейдовете не са износени равномерно може да се получи дисбаланс, все пак оборотите на въртене не са никак малко. http://turbocharger.pl/index.php/lan...ulaw.tpl&pop=0Това трябва да е компресорното ти колело. Ако турбината не е балансирана добре няма да държи дълго време!
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #10
                    Не знам за какви баланси говорим, после ще кача снимки за да видите за какво става на въпрос. Турбината си беше с такива луфтове още като купих колата преди 50к. Кога е минало нещо през нея не знам. От топлата страна направо липсват части от перката, геометрията е наранена. От студената част се е износило колелото защото е опирало, на всичкото отгоре и то е наранено на върха на лопатките.Явно е влязло нещо през турбината, минало е през двигателя и отново е излязло през нея Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Дори и да и обера луфтовете пак нищо не правя без ротор с нови перки, геометрия.Утре ще ходя да видя каква ще ми предложат като нова.

                    Коментар

                    Working...
                    X