Прегледах темите, но в крайна сметка не успях да разбера на загрял двигател на колко е нормално да се заковат? Защото моята на загрял двигател не падат под 1000. Един майстор ми казва високи са, друг добре са. Та искам да попитам колегите които карат същия двигател как стоят нещата при тях, за да знам дали да предприемам нещо. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обороти на Мареа 1.9 TD100
Collapse
X
-
ganchoto написа:Ок значи съм имал предвид моторче за празен ход? Не може да няма такова :D :D :D
Коментар
-
Не пипай оборотите, ще съжаляваш Казвам го, защото аз вече направих тази грешка, не я прави и ти. Като ги смъкнах до около 850, колкото може да се разбере от оборотомера, започнаха проблеми с паленето. Пада мааалко и мощноста. Сега съм ги нагласил на около 900, но пак не е добре. Ще трябва пак да си пограя с винта за регулиране на празния ход.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Не пипай оборотите, ще съжаляваш Казвам го, защото аз вече направих тази грешка, не я прави и ти. Като ги смъкнах до около 850, колкото може да се разбере от оборотомера, започнаха проблеми с паленето. Пада мааалко и мощноста. Сега съм ги нагласил на около 900, но пак не е добре. Ще трябва пак да си пограя с винта за регулиране на празния ход.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Има си контрагайка, и ако е стегната, няма как да се разхлаби сам. Когато купих моята Мареа, оборотомера на топъл ДВГ си показваше 1000 об/мин, след ремонт на помпата и стенд пак си работеше на същите обороти, но аз реших че са високи и ги намалих. Сега трябва да си играя да ги възстановя.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Запушена ти е вакумната клапичка за която ти говори specialista.Отпушваш я с тънко телче след като я разкачаш и оборотите ти заспиват на 850-900 и получаваш нормалния луфт на жилото.Не бързай да пипаш нищо друго. Имах точно същия случай и той го оправи за 2 минути в Ямбол.BRAVA TD100 ELX `98
Коментар
-
Когато е студена са 1000 оборота после при достигане на първата чертичка 53 градуса мисля беше поне на мойта оборотите падат на 870 900 някъде, това е след центрофка на помпата и реглаж на празните обороти когато я купих държеше 1100 и 1000 загряла с паленето несъм имал проблеми пали докато чукна ключаFiat Bravo TD100
Коментар
-
bobis написа:Запушена ти е вакумната клапичка за която ти говори specialista.Отпушваш я с тънко телче след като я разкачаш и оборотите ти заспиват на 850-900 и получаваш нормалния луфт на жилото.Не бързай да пипаш нищо друго. Имах точно същия случай и той го оправи за 2 минути в Ямбол.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Пояснявам.При мен и в жега и в студ като я чукнех на четвърт пали и заковаваше на 1000 об/мин.Като загрее напълно -пак 1000, пускам климатика-пак 1000об/мин.Жилото на помпата-опънато постоянно/никакъв ход/.Като отпушихме клапичката жилото веднага се отпусна/получи лек луфт/ и об/те паднаха.Това беше при мен.Дано да съм полезен на някой.Успех на всички.BRAVA TD100 ELX `98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар