Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти на Мареа 1.9 TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти на Мареа 1.9 TD100

    Прегледах темите, но в крайна сметка не успях да разбера на загрял двигател на колко е нормално да се заковат? Защото моята на загрял двигател не падат под 1000. Един майстор ми казва високи са, друг добре са. Та искам да попитам колегите които карат същия двигател как стоят нещата при тях, за да знам дали да предприемам нещо. Благодаря предварително.
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    #2
    Според мен и не само,трябва да е 850/900обр/мин.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      А как мога да разбера дали е стъпковото моторче, или влиза въздух от някъде? Мерси!
      ex FIAT Marea 1.9 TD100

      Коментар


        #4
        ganchoto написа:
        А как мога да разбера дали е стъпковото моторче, или влиза въздух от някъде? Мерси!
        Няма стъпково моторче!!! За другия ти въпрос и за начина на реглаж на оборотите има написано много.Потърси и чети на воля!Успех!

        Коментар


          #5
          Ок значи съм имал предвид моторче за празен ход? Не може да няма такова :D :D :D
          ex FIAT Marea 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            ganchoto написа:
            Ок значи съм имал предвид моторче за празен ход? Не може да няма такова :D :D :D
            Принципно има управление на празния ход,и то се осъществява от клапа задвижвана със вакум и т.н.Наистина има написано много ,намери време и се разрови из старите теми,всичко ще ти се изясни!Успех!

            Коментар


              #7
              Ок мерси!
              ex FIAT Marea 1.9 TD100

              Коментар


                #8
                Не пипай оборотите, ще съжаляваш Казвам го, защото аз вече направих тази грешка, не я прави и ти. Като ги смъкнах до около 850, колкото може да се разбере от оборотомера, започнаха проблеми с паленето. Пада мааалко и мощноста. Сега съм ги нагласил на около 900, но пак не е добре. Ще трябва пак да си пограя с винта за регулиране на празния ход.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Не пипай оборотите, ще съжаляваш Казвам го, защото аз вече направих тази грешка, не я прави и ти. Като ги смъкнах до около 850, колкото може да се разбере от оборотомера, започнаха проблеми с паленето. Пада мааалко и мощноста. Сега съм ги нагласил на около 900, но пак не е добре. Ще трябва пак да си пограя с винта за регулиране на празния ход.
                  А аз да питам,може ли,сам да се разхлаби този болт.Защото и аз имам проблеми с палето,поне само зимата,когато е студена колата,но никой не е пипал,по помпата.Не казвам че нямам друг проблем.Просто това ме интересува.И на какво положение трябва да е.
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар


                    #10
                    Има си контрагайка, и ако е стегната, няма как да се разхлаби сам. Когато купих моята Мареа, оборотомера на топъл ДВГ си показваше 1000 об/мин, след ремонт на помпата и стенд пак си работеше на същите обороти, но аз реших че са високи и ги намалих. Сега трябва да си играя да ги възстановя.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Запушена ти е вакумната клапичка за която ти говори specialista.Отпушваш я с тънко телче след като я разкачаш и оборотите ти заспиват на 850-900 и получаваш нормалния луфт на жилото.Не бързай да пипаш нищо друго. Имах точно същия случай и той го оправи за 2 минути в Ямбол.
                      BRAVA TD100 ELX `98

                      Коментар


                        #12
                        Когато е студена са 1000 оборота после при достигане на първата чертичка 53 градуса мисля беше поне на мойта оборотите падат на 870 900 някъде, това е след центрофка на помпата и реглаж на празните обороти когато я купих държеше 1100 и 1000 загряла с паленето несъм имал проблеми пали докато чукна ключа
                        Fiat Bravo TD100

                        Коментар


                          #13
                          bobis написа:
                          Запушена ти е вакумната клапичка за която ти говори specialista.Отпушваш я с тънко телче след като я разкачаш и оборотите ти заспиват на 850-900 и получаваш нормалния луфт на жилото.Не бързай да пипаш нищо друго. Имах точно същия случай и той го оправи за 2 минути в Ямбол.
                          :D Много бързо постави диагнозата :D Има няколко въпроса, които трябва да се зададат преди да дадеш такъв отговор. 1. Различни ли са оборотите на топъл и суден ДВГ ?2. Като включиш климатика, променят ли се ?3. Защо все пак мислиш, че оборотите са не каквито трябва ?
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Пояснявам.При мен и в жега и в студ като я чукнех на четвърт пали и заковаваше на 1000 об/мин.Като загрее напълно -пак 1000, пускам климатика-пак 1000об/мин.Жилото на помпата-опънато постоянно/никакъв ход/.Като отпушихме клапичката жилото веднага се отпусна/получи лек луфт/ и об/те паднаха.Това беше при мен.Дано да съм полезен на някой.Успех на всички.
                            BRAVA TD100 ELX `98

                            Коментар


                              #15
                              Да, при теб това е бил проблема, не споря за това. Важното в тази тема е, какви са симптомите и има ли ги изобщо, за да знаем къде е проблема и има ли такъв.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X