Здравейте, колегиНещо стана с моя Фиат Пунто 1,9 JTD 2000г (мина към пушачите). Един ден, след като си го подкарах от ауспуха започна да пуши невероятно много, наистина е много ,след мен всички се пазят или ми примигват с фарове и ме задминават.Пушека е от изгоряло масло и не е спирал от тогава. В момента, в който подам газ става страшно, на празни обороти доста намаля пушенето и като загрее малко е по-добре (поне спира да се вижда на огледалото), но пак си пуши и мирише на масло. Светна ми и червената лампа за Check-a. Някой да е имал сходен проблем, поне да ми помогне със съвет за първата крачка, че живея временно в чужбина и малко по-трудно е всичко тук?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Силен пушек от ауспуха
Collapse
X
-
Съжалявам че ще да го кажа.Дано не съм прав.Но ми звучи,като счупен сегмент.След като пуши много,като дадеш газ.А намалянето идва от там,че като загрее колата,можеби маслото изгаря в по-голям %.Пак казвам дано не съм прав,че филма е голям,ако се ремонтира.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
-
И аз все си мисля за това, но някък все още искам да ми се размине, май. Нещо да са гумички на клапани, не знам дали да не опитам със сипване на течна газ в цилиндрите, с надеждата, че само е запекъл някой маслен сегмент.Когато застана на светофар и след това тръгна имам чувството, че се е събирало това масло някъде и започва да пуши двойно, докато не изчисти леко, та това ме кара да си мисля, че не е сегмент, но...?
Коментар
-
Да ти кажа,колата е прегрявана,100% съм сигурен.А в следствие на това,гумичките първи се предават.Така че,аз,не заложилагам веднага на сегментите,за това смени първо гумичките.Може да е от тях,ако не е,няма да си много назад с финансите.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
nsn написа:колега като извадиш щеката на маслото през трабичката духа ли масло ако не духа значи не са сегменти от гумички толкова мн да пуши е малко вероятно виж турбината дали има луфт
Коментар
-
Колега, както го описваш 90% е турбина. Оста се маже под налягане. Ако се е появил луфт маслото от лагерите директно се набива в цилиндрите и ставаш като димка. Колегата по-горе е прав, че идва момент в който мотора започва да работи на масло вместо нафта въпреки, че е изгасен. Тогава работи докато има масло в картера. Резултата е катастрофален. Да не говорим това неизгоряло масло какво прави с изпускателния тракт.Успех!
Коментар
-
Да и аз съм почти сигурен, че е турбината и май се надявам да е тя, че според мен другата останала алтернатива е счупен маслен сегмент и някак по не ми се иска да е това, макар, че турбина втора употреба тук е над 300 евро. Преди два дни успях да я поразровя малко (тази турбина се намира на.....ако някои е свалял ще ме разбере) , за съжаление не я свалих, че в края на миналата седмица ми разбиха шофьорското стъкло и откраднаха всичко, включително и комплектите инструменти. Утре ще направя опит в едно хале да я сваля и да потърся втора употреба и ще ви кажа какво е станало. Благодаря ви много за съветите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар