Здравейте колеги. Карам Пунто мк2 и от известно време, когато не е закачана поне 20 мин. при палене започва да работи неравномерно и пуши синьо. Понякога вдига обороти до 2000 и гасне.Отидох на сервиз , качиха я на компютър и излязоха няколко грешки: клапата за въздуха (тя е след въздушния филтър) и някакъв датчик ,който е в нафтовата помпа.След няколко теста пак повтори грешката с клапата.Отворих я и видях че гумената мембрана,която прави вакум е леко прокъсана. Та това,което ме мъчи е дали проблема с лошата работа е от тази гумичка,или от нещо друго.(Майстора каза, че все пак тази кола не е чак толкова умна че да си каже точно какво и е ). Моля ако някой има идея да каже! Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с въздушния серво клапан.
Collapse
X
-
Смени си гориво проводите преди и след филтъра!Ще ти трябва малко повече от метър + четири скобички.Трябва да смениш маркуча който влиза във филтъра от резервоара,като за целта той е на бързи връзки и единия му край е точно до компютъра.Откачаш бързите връзки и на негово място слагаш нов маркуч със скоби.Същото и с другия който е след филтъра към ГНП-то.Тези бързи връзки са голям проблем по някога и почва да смуче въздух от там и когато е в покой мотора нафтата се връща обратно и не можеш да запалиш и т.н. Това като начало и пиши какво е станало и да ли сме уцелили проблема!Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар