Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за захранването на ГНП Lucas

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за захранването на ГНП Lucas

    Здравейте Колеги.Искам да попитам някой знае ли, дали при изваждане на маркучето идващо от горивния филтър на входа на помпата нивото на нафтата в помпата намаля (т.е. щуцера остава сух). Пробвал съм на две Мареи. На моята с изваждането на маркуча нивото веднага пада, на другата помпа се задържа но за 5 минути и при нея щуцера остава сух. Търсих информация във форума но конкретно за този случай не намерих.
    Прикачени файлове
    FIAT Marea Weekend HLX TD100

    #2
    В крайна сметка не разбрах за какво ти е този експеримент.Ако познаваше горивната уредба на въпросния модел нямаше да задаваш този въпрос.Ти ако беше нафта в помпата кой би те спрял да останеш там( в помпата)?Не напразно ти задавам този въпрос,опитвам да те накарам да мислиш!Успех!

    Коментар


      #3
      Проблемът е че се опитвам да се отърва от въздух в системата. Когато развия винта за обезвъздушаване на филтъра и напомпя с крушата, нафтата не се задържа, нивото и веднага пада. Смених крушата заедно с маркучите от металната тръбичка идваща от резервоара до филтъра, също така гарнитурата между корпуса и подгревателя, проблемът си остана. Когато извадих маркучето влизащо в помпата (при отвтито винтче за обезвъздушаване) установих че в щуцера и изобщо няма нафта. Напомпих, нафтата преля през отвора за обезвъздушаване и си остана там, което ме наведе на мисълта че клапана на крушата държи, а през помпата се създава вакуум който я завлича от филтъра. Не знам дали това е причината затова питах. Маркучето от филтъра до помпата засега е единственото което не е подменено но и това ще стане. След като нищо не задържа нафтата в помпата означава ли че при развиване на болта ще гълта въздух от там. Благодая
      FIAT Marea Weekend HLX TD100

      Коментар


        #4
        На горивния филтър отдолу има пробка за източване на вода и мизерий, провери дали не тече от там.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          И помпата и филтъра са на друго ниво разположени спрямо резервоара.Системата ти е разхермитизирана някъде.Открий къде!Успех!

          Коментар


            #6
            на предишната ми кола, на 2 пъти избиваха уплътненията на самата помпа и оттам влизаше въздух. втория път минаха 3 месеца, докато прокапе видимо. иначе, ако си го представям правилно, извадиш ли маркуча, нафтата трябва да си замине през маркуча за излишната нафта веднага, т.е. експеримента няма особен смисъл според мен.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #7
              Една вакум помпа спестява много време и пари и нерви!
              ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

              Коментар


                #8
                предполагам, че си прав, колега. жалко, че тогава не го знаех.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  slonikon написа:
                  на предишната ми кола, на 2 пъти избиваха уплътненията на самата помпа и оттам влизаше въздух. втория път минаха 3 месеца, докато прокапе видимо.иначе, ако си го представям правилно, извадиш ли маркуча, нафтата трябва да си замине през маркуча за излишната нафта веднага, т.е. експеримента няма особен смисъл според мен.
                  От експеримента разбрах че ако имаш пропуск в маркуча между филтъра и ГНП, нафтата ще си замине през излишното гориво, нищо че крушата е нова и клапана и държи. Засега съм сложил навсякъде около филтъра прозрачни маркучи и чакам да го изхващам този въздух
                  FIAT Marea Weekend HLX TD100

                  Коментар


                    #10
                    komanreel написа:
                    Една вакум помпа спестява много време и пари и нерви!
                    а с тази вакуум помпа ще се локализира ли пробива или само ще разбера че го има
                    FIAT Marea Weekend HLX TD100

                    Коментар


                      #11
                      2 - не съм го разбрал правилно1 - ако е малко изпускане от помпата - нищо няма да видиш. аз даже пробвах да сложа обратни клапани от двете страни на помпата - да държат горивото вътре - ама грънци. то си изкапваше от помпата.
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #12
                        Февруари месец са сменяни уплътненията на помпата, а проблема с този въздух си го имаше преди това, минат не минат 2, 3 месеца и започва да държи над 1500 оборота на празен ход. Едно профилактично обезвъздушаване решаваше проблема. Пропуска тогава е бил малък. След ремонта на ГНП този проблем се появяваше на 2 седмици. Засега съм заподозрял подвижната връзка на тръбичката между филтъра и помпата (коляното което излиза от помпата и правата тръбичка от филтъра). Знам ли докато са сваляли помпата дали този участък не е бил подлаган на натиск и да се е пропукал.
                        FIAT Marea Weekend HLX TD100

                        Коментар


                          #13
                          ооо, на мен чак ми бяха изкъртили кранчето за източване на нафтовия филтър! кви ядове брах! така че всичко трябва да се преслуша, след посещение в сервиз.
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар

                          Working...
                          X