Здравейте Колеги.Искам да попитам някой знае ли, дали при изваждане на маркучето идващо от горивния филтър на входа на помпата нивото на нафтата в помпата намаля (т.е. щуцера остава сух). Пробвал съм на две Мареи. На моята с изваждането на маркуча нивото веднага пада, на другата помпа се задържа но за 5 минути и при нея щуцера остава сух. Търсих информация във форума но конкретно за този случай не намерих.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за захранването на ГНП Lucas
Collapse
X
-
Проблемът е че се опитвам да се отърва от въздух в системата. Когато развия винта за обезвъздушаване на филтъра и напомпя с крушата, нафтата не се задържа, нивото и веднага пада. Смених крушата заедно с маркучите от металната тръбичка идваща от резервоара до филтъра, също така гарнитурата между корпуса и подгревателя, проблемът си остана. Когато извадих маркучето влизащо в помпата (при отвтито винтче за обезвъздушаване) установих че в щуцера и изобщо няма нафта. Напомпих, нафтата преля през отвора за обезвъздушаване и си остана там, което ме наведе на мисълта че клапана на крушата държи, а през помпата се създава вакуум който я завлича от филтъра. Не знам дали това е причината затова питах. Маркучето от филтъра до помпата засега е единственото което не е подменено но и това ще стане. След като нищо не задържа нафтата в помпата означава ли че при развиване на болта ще гълта въздух от там. БлагодаяFIAT Marea Weekend HLX TD100
Коментар
-
на предишната ми кола, на 2 пъти избиваха уплътненията на самата помпа и оттам влизаше въздух. втория път минаха 3 месеца, докато прокапе видимо. иначе, ако си го представям правилно, извадиш ли маркуча, нафтата трябва да си замине през маркуча за излишната нафта веднага, т.е. експеримента няма особен смисъл според мен.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:на предишната ми кола, на 2 пъти избиваха уплътненията на самата помпа и оттам влизаше въздух. втория път минаха 3 месеца, докато прокапе видимо.иначе, ако си го представям правилно, извадиш ли маркуча, нафтата трябва да си замине през маркуча за излишната нафта веднага, т.е. експеримента няма особен смисъл според мен.FIAT Marea Weekend HLX TD100
Коментар
-
Февруари месец са сменяни уплътненията на помпата, а проблема с този въздух си го имаше преди това, минат не минат 2, 3 месеца и започва да държи над 1500 оборота на празен ход. Едно профилактично обезвъздушаване решаваше проблема. Пропуска тогава е бил малък. След ремонта на ГНП този проблем се появяваше на 2 седмици. Засега съм заподозрял подвижната връзка на тръбичката между филтъра и помпата (коляното което излиза от помпата и правата тръбичка от филтъра). Знам ли докато са сваляли помпата дали този участък не е бил подлаган на натиск и да се е пропукал.FIAT Marea Weekend HLX TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар