здравейте!преди време имах проблем с гасненето на колата. Смених датчика на коляновия вал, помпата в резервоара, регулатора за налягане, който се намира на помпата, горивния филтър, но проблема си остана.Реших да сваля ГНП-то, но понеже не можах да открия в магазините помпените елементи(буталцата), просто им размених местата и колата се оправи до този момент. В този момент колата започна да гасне и не може да се подкара. Свалих помпата и от BOSCH закупих трите помпени елемента. Смених ги и никакъв резултат - колата пак гасне !!!! Вече не знам за какво става въпрос, някой ако може да помогне, ще му бъда благодарен !!!! Благодаря предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat stilo 1.9jtd след смяна на доста неща пак гасне
Collapse
X
-
Колега тази грешка по памет е сензора за налягане в тръбата на реила.Тои е с три кабела прозвъни ги от електрония блок до сензора ако не ме лъже паметта на номер три трябва да имаш 5 волта при контакт.Като ги Прозваняващ ако средния е прекъснат до буксата на електрония блок и влиза в друга кутиика режи го смело го съвържи както е заводски.Ако жиците са наред пробваи с друг датчик.Fiat Coupe karam nishto ne baram.
Коментар
-
Той и твоя е работил преди това.Закачи я и гледай живи данни.Най-вероятно не пали от ниско налягане в рейла.Аз дублирам показаният с манометър и така проверявам какво вижда контролера и какво е в действителност налягането.Не обвинявайте датчика за налягане преди да го докажете.Има как да се разбере от къде губи налягането,но колата я няма при мен така че успех!
Коментар
-
Съветвам ви да не купувате въпросния регулатор за високо налягане втора употреба,аз така купих един и колата запали 2-3 пъти и отново умря и не искаше да пали.Взех чисто нов и вече колата пали винаги и доста по-бързо от преди!Fiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар