Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Една Мареа ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    slonikon написа:
    моята губеше доста вода и два пъти в сервиза търсеха откъде. не капеше и изобщо нямаше нищо видимо. на втория път, СЛЕД 2 ДНИ ровене, откриха някакъв спукан штуцер ли, разклонение ли, бе нещо метално, дето хвърляло тънка струйка под ъгъл към двигателя и затва не капело по земята. бяха пригодили някаква тръбичка вместо него. съжалявам, че не мога да съм по-конкретен, но и не помня кво ми обясниха - беше преди 3 години, а оттогава нямам грижи.
    А сега де? Де е този щуцер? Моля те спомни си? Двигателя ми е изцяло открит,без кора отдолу,отгоре,без кутията за картерните газове,и трите вентилации на картера съм ги спуснал в атмосферата,без ЕГР и други нискобюджетни дивотии,които скапват мотора.С една дума като отворя капака и все едно се вижда двигателя от всички страни с много място,като едно време на Ауди 80 яйце :D .Все пак колкото и да съм лежал под нея дали било на канал или в тревата пред блока не си спомням за външен метален щуцер поне на ЖТД мотора.Даже моята като си дойде от Италия нямаше маслен охладител,а масления филтър е завит направо за корпуса,а на мястото където взема вода за да охлажда маслото има тапа .щЕ пусна снимки на мотора ми по-късно,при интерес някой колега да сподели мнение откъде може да я губи тая водица
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #17
      съжалявам, колега. наистина не помня какво бяха сменили, защото, първо "майсторите" естествено не ми обясниха изчерпателно и второ, тогава още не си поправях колата сам и не ме интересуваше. единственото, което помня е, че ми казаха "едиквоси се е спукало и хвърля върху двигателя, ще ти излезе 10 лв, щото ще ти пригодим от ... няква тръбичка". в предния си пост исках да кажа, че трябва да се огледат много внимателно, и бавно, всички елементи на охладителната система, при запален, но незагрял двигател (за да няма моментално изпарение). все пак, на хора с голям опит им отне 2 пъти по два дни, докато открият дупката.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #18
        willow75bg написа:
        Просто ТД100 мотора има навика да прегрява,ако не го следиш.Много бързо хвърля гарнитура или криви главата.Всичко е въпрос на потдръжка.Малко да запече термоса затворен и докато се огледаш и ето ти белята.
        ТД100, колега има много добро охлаждане Незнам откъде ти хрумна идеята да плашиш хората с недоказани твърдения. Ако не ти е наред охлаждащата система, и Ролс Ройс да имаш, и него ще прегрееш.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          хаха аз забравих да пиша... обадих се да видя колата и пича каза, че е продадена, само за информация го попитах колко вода на какъв период налива, и ми отговори , че за 15-20 км извънградско наливал към 3 литра.Как е а?....

          Коментар


            #20
            Кой знае как е шуртяла,като лейка.Ама пък е струвала 1000лв,още 2/300 за ремонт,ако всичко друго е наред и ето ти,чудна кола за чудни пари.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #21
              Такова количество вода как мислиш ще мине през двигателя??? Отнякъде е шуртяла водата и ремонта е нямало да излезе повече от 200 лв. Друго е да прави като моята-на 1000км по 300-400мл антифриз...За отваряне на двигател е,ама като няма пари,доливам и се моля да се задълбочава проблема. Поне няма вода в маслото и го духа през ауспуха. А за тия 1000лв,на части да я разглобиш само и ще и вземеш много повече...Ако ми изпадне такава оферта и имам сумата,хич няма да мисля!!!
              ex.Мареа ТД100

              Коментар


                #22
                paralesa написа:
                Друго е да прави като моята-на 1000км по 300-400мл антифриз...За отваряне на двигател е,ама като няма пари,доливам и се моля да се задълбочава проблема. ...
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  щуртяла.... друг път.Казва, че нито е имал локви, нито е имало омазано някъде.. незнам.моля се никога да не дойде време да доливам каквото и да е на моята

                  Коментар


                    #24
                    Е добре,само предполагам,нищо лошо не съм казал.Просто немога да си обесня,как може да изчезват 3 литра за 20км.Иначе и мойта си гълта водичка,по 100-200 грама на около 2000км,така е от доста време.Но аз за мойта не мога да разбера,от главата ли е или има пукнат маркуч.Защото е твърде малко количеството,за да прави пара отзад,.Надявам се,да не ожаднява повече.
                    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                    Коментар


                      #25
                      все съм се чудел, ако е глава дали отзад от ауспуха няма да пуши бая?

                      Коментар


                        #26
                        Да ама зави си,колко водичка пийва,или направо гълта.На моята не съм виждал пара,само когато е под 0 градуса,но тогава,много дизели изкарват пара.Иначе на стария Рапид лятото на 30градуса изкарваше пара,представи си колко жаден е бил.
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар


                          #27
                          Dimo_J написа:
                          все съм се чудел, ако е глава дали отзад от ауспуха няма да пуши бая?
                          Зависи колко вода ще вкарва в цилиндрите. Реално погледнато, турбо-дизела прекарва доста по-голям обем въздух през ДВГ отколкото бензинката и за да се вижда и парата от вода в цилиндрите, ще трябва да е доста голям проблема.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар

                          Working...
                          X