Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем след основен ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем след основен ремонт

    ЗдравейтеСитуацията е следната; колата беше прегрята леко, смяна лагери шлаф колянов вал и глава сегменти гумички и т.нслед събирането на двг така и неможаха да го накарат да работи нормално. няма мощност пуши на неизгоряла нафта.Майсторите пробваха с зъб два напред и назад но нищо.Само там където са белезите пали.Въпросът ми е след такъв ремонт нужно ли е да се прави някаква друга процедура с гнп-то или някакви настройки,стендове?Преди да го отворят въпреки че беше прегряван работеше нормално.Става въпрос за мареа 1,9 тд.

    #2
    Нещо не е направено както трябва. Трябва да се провери всичко където е пипано.

    Коментар


      #3
      Re: проблем след основен ремонт

      i_vack написа:
      ЗдравейтеПреди да го отворят въпреки че беше прегряван работеше нормално.Става въпрос за мареа 1,9 тд.
      А защо е отварян изобщо в такъв случай?Може нещо по разпръсквачите да има. Въздух да смуче.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Според мен трqбва да се провериqт клапаните дали са отрегулирани правилно и дали е сложена правилната гарнитура на главата.Въможно е и дасати заминали и уплатнениqта на помпата за да се разбере потваржете прозрачни маркучи на входа и изхода на помпата и вижте дали има въздух.
        Fiat Coupe karam nishto ne baram.

        Коментар


          #5
          колега я проверете дали кабелите на авансатора и умната дуза са вкючени и дали авансатора работи въобще.сигурен съм 100% яе проблема е там.....

          Коментар


            #6
            Намери добър майстор да ти регулира помпата за високо налягане.Горивото не се подава в нужния момент.Не знам какви са ти били проблемите,че си се решил да правиш този основен ремонт.Вината е в майсторите.
            Petar

            Коментар


              #7
              вината не е в майсторите,колега провери това което съм писал по горе и пиши след това. и не пипай помпата

              Коментар


                #8
                marinavtom написа:
                вината не е в майсторите,колега провери това което съм писал по горе и пиши след това. и не пипай помпата
                Благодаря на всички!И аз си мислих за авансатора или неправилно свързване или прекъсвания на кабели, но след като моите момчета ме изпратиха на помпаджия всичко се оправи срещу 15 лв на дюза-профилактика.И аз съм учуден от резултата.Сега марейката си е вечно моя :D Та дори и нов генератор и акумолатор и подарих

                Коментар

                Working...
                X