Здравейте колеги, от скоро съм горд собственик на Фиат Стило Мулти Вагон, това ми е първата дизелова кола, но ето какво забелязах днес. Карах колата, мощността всичко си е ок, от 3-та тръгва супер, от 4-та тръгва супер.. и така. Обаче, когато се пребирах ми направи впечатление, че нещо мощността като, че ли малко намаля, все едно от 115к.с. станаха 100к.с., колата на 3-та предавка или 4-та ми се струва, че няма тази мощност, която имаше преди 30мин., пробвам на 1-ва,2-ра, 3-та .. не, все едно съм закачил ремарке отзад. На 5-та предавка потегля, но слабо ( при задминаване ) нещата се случват от 1800 оборота, повечето от над 2000 оборота, тъй като като се качих в колата забелязах, че тогава и идва силата.. На едно кръстовище ми изгасна колата ( по моя вина ) понеже беше на зелено, веднага запалих, без да изчаквам да изгаснат лампичките по таблото за свещите и другите. Дори си мисля, че като, че ли при 3000 оборота стана и малко по-шумна ( но не съм на 100% сигурен ). От какво може да се е получило този ефект, тъй като 60-70км. по-рано на 3-та и 4-та си залепваше за седалката като тръгна да задминавам от 2200 оборота примерно. На 1-ва се опитах да настъпя... все едно дърпам ремарке. От какво може да е ? и евентуално това при паленето може ли да е от значение ? Предварително благодаря за отделеното време.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мощност 1.9jtv 115к.с.
Collapse
X
-
Чека не свети по време на каране, само за кратко при запалване. Значи, когато поддам рязко газ и то най - често на първа и втора предавка по изпушва и го виждам в огледалото за обратно виждане, но ако натисна на 3-та или 4-та предавка няма изпушване, даже на 1-ва и 2-ра пушенето е рядкост, но от време на време си изпушва ( чувал съм, че е нормално за дизелите.. ), но пак казвам първият ми дизелов. Но като, че ли наистина си се усеща някаква загуба на мощност просто натискам педала до долу и тръгва, но не така мощно и към 3000 оборота повече реве, но това при рязкото тръгване мисля, че е нормално.
Коментар
-
Прегледай здравината на въздуховода след дебитомера(преди турбината).Бих ти препоръчал да огледаш и системата за управление на турбото,но сам казваш че ти е първи дизел и не зная дали ще ме разбереш.Откачи буксата на дебитомера и покарай без него.Ако поведението на колата се подобри си за нов дебитомер,ако не-диагностика.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар