Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТД 100 леко забива муцуна при обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТД 100 леко забива муцуна при обороти

    Случва се извън града към 2300 2500 оборота както ускорява савсем леко се усеща как всеедно се натиска леко спирачка после пак трагва едвам забележимо е, но преди несам забелязвал да прави така от лоша нафта (туби) възможно ли е, турбирана ?? егр съм му извадил вакума отдавна
    Fiat Bravo TD100

    #2
    и аз имах тоя проблем ... но след ремап-а вече всичко е ОК.
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Колегата говори за ТД100 мотора.ЕГР като си му извадил вакума не значи,че не може пак да пропуска от там,ако клапана ти не е в час.Както е със изваден вакум виж дали се загрява тръбата към колектора при студен двигател и ще разбереш дали минават газове от там.

      Коментар


        #4
        Re: ТД 100 леко забива муцуна при обороти

        Mystikal написа:
        Случва се извън града към 2300 2500 оборота както ускорява савсем леко се усеща как всеедно се натиска леко спирачка после пак трагва едвам забележимо е, но преди несам забелязвал да прави така от лоша нафта (туби) възможно ли е, турбирана ?? егр съм му извадил вакума отдавна
        Тук нещата опират до евентуален проблем с турбо коректора.Все пак трябва да се направят доста проверки за да се сложи диагноза.Това с ремапа за този модел не важи!!Успех!

        Коментар


          #5
          а за егр клапана днеска с две отверки го понатиснах отдолу кадето е една кръгла част която е на оста на клапана и се смъкна малко още надолу така трябва да е затворил напълно мисля
          Fiat Bravo TD100

          Коментар


            #6
            Mystikal написа:
            а за егр клапана днеска с две отверки го понатиснах отдолу кадето е една кръгла част която е на оста на клапана и се смъкна малко още надолу така трябва да е затворил напълно мисля
            Щом си го свалил,защо не му сложи една ламаринка,да ти е мирна главата.Така и така си се цапал и мъчил,неразбиарам.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #7
              kal0yanch40 написа:
              Mystikal написа:
              а за егр клапана днеска с две отверки го понатиснах отдолу кадето е една кръгла част която е на оста на клапана и се смъкна малко още надолу така трябва да е затворил напълно мисля
              Щом си го свалил,защо не му сложи една ламаринка,да ти е мирна главата.Така и така си се цапал и мъчил,неразбиарам.
              несам го свалял клапана иначе има свободен ход каго го хвана с пръсти отдолу за кръглата част се движи и на горе където е в отворено положение моя сега е максимално надолу
              Fiat Bravo TD100

              Коментар


                #8
                Според мен катализатора е запушен : ) . На мен ми беше така ту идва ту се губи махнах катализатора и колата се отпуши ...

                Коментар


                  #9
                  може и аз да го махна преди съм го обмислял и този вариант все пак за 13 години едвали е много чист днеска имам каране извън града, ще видя как е че скоро насъм излизал
                  Fiat Bravo TD100

                  Коментар


                    #10
                    проблема почна да се появява по често и вече трябва да предприема да го оправя значи губи мощост на 4 5 предавка след 2100 оборота най вече на баиг нагоре когато трябва повече да натисна педала на гаста за секунда губи после тръгва и така все едно прекъсва или не и стига нафта по скоро отколкото въздух иначе си работи добре не трака не пуши градско не се усеща този проблемможе ли да е от цедка в резевоара, катализатор и дано не е само турбо компенсатор
                    Fiat Bravo TD100

                    Коментар


                      #11
                      по проблема

                      Здравейте колеги!Аз се върнах от Испания с Bravo TD100 преди месец! Там му правиха профилактика на турбо пътищата всичко е почистено + кулера! Въздушен филтър нов! Така обче от седмица и при мен се наблюдава този ефект!Аз мисля че е от горивото но - ГОРИВЕН ФИЛТЪР сменен, турбото пълни както трябва имам буст метър!Когато подам много газ на по-висока предавка светва червената лампичка на таблото ( тази дюзичката) и колата се спъва, върви на притласъци, обаче ако подавам по-плавно газ, не го прави - но от две седмици се увеличи много - на празен ход оборотите не мърдат работи спокойно без да тресе или мърда! Моля дайте съвет, какво да правим при такъв проблем!Може ли да го прави от ЕГР-клапана!? ? ? Моето мнение е, че не стига достатъчно говриво - помпата е изправна не тече гориво от нея, проверих и въздух не гълта - маркучетата са здрави!Благодаря предварително на всички!Поздрави - Тони!

                      Коментар


                        #12
                        Отново казвам,трябва диагностика!Трябва да се разбере какво не му харесва на твоя контролер!Със сигурност има записани грешки,а правилното им разтълкуване ще предотврати излишна смяна на части.Успех!

                        Коментар


                          #13
                          Mystikal написа:
                          проблема почна да се появява по често и вече трябва да предприема да го оправя значи губи мощост на 4 5 предавка след 2100 оборота най вече на баиг нагоре когато трябва повече да натисна педала на гаста за секунда губи после тръгва и така все едно прекъсва или не и стига нафта по скоро отколкото въздух иначе си работи добре не трака не пуши градско не се усеща този проблемможе ли да е от цедка в резевоара, катализатор и дано не е само турбо компенсатор
                          Почисти цедката на кошницата в резервоара.Друго не вярвам да бъде.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Вчера първо проверих маркучето, което отива от въздушния колектор към помпата не тече нафата от там добре си е после отворих цедката в резервоара благодаря за темата и снимките на торнадо просто беше адски мръсна незнам как е вървяла тази кола цедката се намира под това черното се издърпва нагоре
                            Fiat Bravo TD100

                            Коментар


                              #15
                              Колега много я търсих тази тема за почистване на цедката , но неможах да я намеря , може ли да пуснеш едно линкче да я погледна , че и аз май натам съм тръгнал , само че на Мареята? Мерси
                              Fiat Marea Weekend
                              HLX 1,9 TD 100
                              1999

                              Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                              Коментар

                              Working...
                              X